در گفتگو با العالم مطرح شد؛

چگونه مقاومت فلسطین به اشغالگران درسی فراموش ناشدنی داد؟

چگونه مقاومت فلسطین به اشغالگران درسی فراموش ناشدنی داد؟
سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 - 21:14

ابوحازم صغیر دبیر کل جنبش فتح انتفاضه گفت : حوادث سرزمین های اشغالی به ویژه شهر قدس در راستای طرح صهیونیستی برای یهودی سازی سراسر قدس و تخلیه همه فلسطینی های مقیم در شهرک های قدس اشغالی است.

العالم- فلسطین اشغالی

ابوحازم صغیر دبیر کل جنبش فتح انتفاضه در برنامه ویژه درباره واکنش مقاومت فلسطین به جنایت های اشغالگران در قدس گفت : طرح یهودی سازی قدس قدیمی و ادامه دار است زیرا اشغالگران اسرائیلی در صدد تخلیه فلسطینی ها از شیخ جراح از سال 67 بوده و هیچ مجوز ساختی در این منطقه به ساکنان این منطقه نمی دادند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی هرچقدر دوست دارد به یهودی سازی و محاصره و صدور قوانینی می پردازد که به مالکیت خود و تسلط بر اراضی فلسطینی و بسیاری از خانه ها ،روستاها و مناطق بیانجامد.

صغیر افزود: درگیری های خونین اخیر در انتفاضه قدس،نقطه آغازش از منطقه شیخ جراح بوده که اشغالگران در صدد تخلیه این شهرک از شهروندان فلسطینی و راندن آنان به بیابانها و ادامه درگیری ها به قدس اشغالی بوده اند.

صغیر افزود: انتفاضه ساکنان قدس به رژیم صهیونیستی درس بزرگی داد مبنی بر اینکه ملت فلسطین در این سرزمین حقوقی دارد و در معرض ستم و غارت قرار گرفته از این رو این سرزمین را ترک نخواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها