الازبط: انچه رژیم اشغالگر شاهد آن است، بخش ناچیزی از توانایی مقاومت است + فیلم

چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 - 20:21

خالد الأزبط از رهبران جنبش مقاومت مردمی فلسطین گفت: مادامیکه تجاوزگری های رژیم اشغالگر اسرائیل ادامه دارد، مقاومت نیز ادامه دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

خالد الازبط گفت: آنچه رژیم اشغالگر اسرائیل شاهد آن است، بخشی ناچیز از توانایی های مقاومت به شمار می رود.

الازبط در گفتگوی مستقیم با شبکه خبری العالم ، با اشاره به اینکه مقاومت دراین نبرد متفاوت عمل کرد، افزود: اولین این تغییرات، این است که این مقاومت بود که زمان آغاز را برای شروع نبرد تعیین کرد و درنتیجه، این مقاومت است که زمام امور را در دست گرفت و دشمن را در موقعیت دفاعی قرار داد.

الازبط افزود: مقاومت، خود را آماده کرده و می داند که چگونه اقدام کند و تاکید می کند که تا این لحظه، این سامانه موشکی ، با این مقدار موشکی که بر روی صهیونیست ها ریخته است، بخش ناچیزی از توانایی ها و ابزارهای مقاومت است.

این مسئول جنبش مقاومت مردمی فلسطین گفت : مادامیکه تجاوزگری رژیم اشغالگر اسرائیل ادامه داشته باشد، مقاومت نیز ادامه دارد.

وی تاکید کرد: نبرد با دشمن صهیونیست، وارد مفهوم جنگ شده و مقاومت اماده این نبرد است، مقاومت، پس از این جنگ ، مانند قبل نخواهد بود.

الأزبط گفت مقاومت نبرد با دشمن صهیونیستی را با تدبیر و با تاکتیک های بسیار و با وجود محاصره مستمر مدیریت می کند.

وی گفت : تجاوز دشمن صهونیست، تجاوز به همه ملت فلسطین و مقدسات آن به شمار می رود و ما باید این تجاوزگری فجیع را مهار کنیم.

الازبط گفت : مقاومت حق مشروع ما در مقابله با قلدری و زورگویی دشمن صهیونیست است و پاسخی به جنایت های اشغالگران در سرزمین فلسطین است.

پربیننده ترین خبرها