مقاومت صفحه طلایی در درگیری سیف القدس گشود

مقاومت صفحه طلایی در درگیری سیف القدس گشود
چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 - 22:15

دبیر کل کنفرانس احزاب عربی گفت : مقاومت فلسطین نه تنها در سطح نظامی بلکه در سطح تاکتیکی ،سیاسی و استراتژیک شاهد تحول بوده و واقعیت جدیدی را بر رژیم اشغالگر صهیونیستی تحمیل کرده است.

العالم- فلسطین

"عبدالله المنینی" در گفت وگو با شبکه خبری العالم و در پوشش ویژه درباره حملات بی وقفه اسرائیل به فلسطینیان و واکنش مقاومت اظهار داشت: مقاومت فلسطین با قهرمانی و تحولات نظامی و موشک های دقیق ، در درگیری شمشیر قدس، صهیونیست ها و حامیان غربی اش را غافلگیر کرد.

وی افزود: امروز صفحه طلایی صفحات مقاومت قهرمانان علیه رژیم صهیونیستی است و درگیری شمشیر قدس هنوز به تدریج در برابر تجاوزات وحشیانه صهیونیست ها در حال افزایش است.

وی افزود: آتش بسی که رژیم صهیونیستی از آن سخن می گوید مربوط به امکان هضم سیلی های مقاومت در درگیری شمشیر قدس توسط اشغالگران صهیونیستی است این در حالی است که مقاومت فلسطین توانست مساله جدیدی را به درگیری با صهیونیست ها تحمیل کند.

المنینی گفت : نظام های عربی امروز در برابر آزمون جدیدی قرار دارند و سیاست موجب تفرقه می شود د در حالی که مقاومت یکپارچه می کند و درگیری شمشیر قدس ملت فلسطین را متحد کرده و ملت فلسطین ،توافق های اسلو و وادی عربه و کمپ دیوید را به رسمیت نمی شناسد.

پربیننده ترین خبرها