اعتراف رسانه صهیونیستی: اسرائیل در حال آتش گرفتن است

اعتراف رسانه صهیونیستی: اسرائیل در حال آتش گرفتن است
چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 - 23:07

چه معنی دارد گردان های القسام،در یک روز با 130 موشک، تل آویو و اطراف آن را بمباران می کند؟ بمباران دو شهر عسقلان و اسدود با 137 موشک در چندین لحظه توسط مقاومت اسلامی چه معنایی دارد؟ یعنی چه که موشک های مقاومت،خط لوله های سوخت را در جنوب عسقلان منفجر می کند؟ توقف فعالیت فرودگاه بین المللی بن گوریون یعنی چه ؟ تعطیلی مدارس در همه پایه های رژیم صهیونیستی یعنی چه ؟ فرار بیش از 3 میلیون شهرک نشین به پناهگاه ها یعنی چه ؟ و در نهایت ناتوانی گنبدهای آهنین اسرائیل در مقاوبله با موشک های مقاومت به چه معناست؟

العالم كشكول

بدون شک همه اینها یک معنا دارد یعنی می توان اسرائیل را علیرغم توان و قدرتش بازداشت یا حتی طعم شکست را به آن چشاند در صورتی که با افرادی روبرو شود که از مرگ هراسی ندارند و انگشت هایشان بر روی ماشه نمی لرزد و یک لحظه نیز در استفاده از سلاح های خود تردید نمی کنند و یک چشم برهم زدنی نیز ایمانشان به پیروزی خدا متزلزل نمی شود.

مشخص است نه زرادخانه هسته ای رژیم صهیونیستی و نه جنگنده های و نه زیر دریایی های هسته ای و نه پهپادها و نه گنبد آهنینش و نه ارتش شکست ناپذیرش و نه نیروهای نخبه و نه موساد و شاباک و نه حمایت امریکا و غرب و لابی های صهیونیستی در دنیا و نه عادی سازی عربها نمی تواند مرگ را از شهرک نشینان دور کند که با موشک های مقاومت فرود می آید .مرگ یکی از دو گزینه در برابر شهرک نشینان است و دومین و تنها گزینه اشان این است که ساک های خود را بسته و از همان جایی که آمدند بازگردند.

به برکت ماه رمضان و به برکت قدس و مسجدالاقصی و نیروهای مقاومت و به برکت صبرو پایداری ملت مظلوم فلسطین و به برکت محور مقاومت و موشک هایش امروز درگیری با رژیم صهیونیستی وارد مرحله مهمی شده زیرا تاریخ درگیری های پس از انتفاضه مسجدالاقصی مانند مرحله پیش از آن نیست و شهرک نشین اسرائیلی تا کنون شاهد این حجم از اتش سوزی ها نبوده است.

پیش از این تصور می شد که شهرک هایش با سلاح هسته ای و سلاح های مدرن و کلاهک های آهنی و حمایت های نامحدود آمریکا و غرب حفاظت می شود در حالی که امروز با چشم خود می بیند که هیچ حفاظی در برابر موشک های مقاومت که در تل اویو،عسقلان و اسدود شعله ور شده ، ندارد به گونه ای که روزنامه اسرائیلی معاریو در افتتاحیه خود را با عبارتی سرنوشت اسرائیل را خلاصه می کند : دولت در حال آتش سوزی است

پربیننده ترین خبرها