پیش بینی بعدازظهر بارانی برای ۱۷ استان تا دوشنبه/ وزش باد شدید در تهران

پیش بینی بعدازظهر بارانی برای ۱۷ استان تا دوشنبه/ وزش باد شدید در تهران
شنبه 1 خرداد 1400 - 09:28

سازمان هواشناسی از بارش باران،‌رعدوبرق و وزش باد شدید طی بعدازظهر امروز تا دوشنبه خبر داد. فردا در تهران باد شدید با سرعت ۶۱ کیلومتر بر ساعت می‌وزد.

العالم - ایران

بر اساس تحلیل نقشه‌‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی ساعات بعدازظهر امروز اول خرداد 1400 در برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

فردا بارش در مناطق ذکر شده تشدید شده و علاوه بر این مناطق در برخی نقاط استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال خوزستان، شمال فارس، کرمان و غرب یزد بارش پیش بینی شده است. روز دوشنبه نیز بارش‌ها مشابه روز یکشنبه است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی سه شنبه 4 خرداد در شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و روز چهارشنبه در شمال غرب، سواحل غربی و مرکزی دریای خزر رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

امروز در منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک روی می‌دهد. همچنین امروز و فردا در برخی مناطق استان‌های خوزستان،‌ ایلام و بوشهر احتمال وقوع پدیده گردوخاک وجود دارد.

آسمان تهران امروز آفتابی تا قسمتی ابری با وزش باد 15 کیلومتر بر ساعت در جهت جنوبی شرقی خواهد بود. کمینه و بیشینه دمای هوای پایتخت امروز به ترتیب 25 و 34 درجه است.

برای فردا در تهران وزش باد شدید جنوب-جنوب غربی با سرعت 22 تا 61 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده و کمینه دما 24 درجه خواهد بود.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها