تجمع مردم تونس مقابل سفارت آمریکا در حمایت از فلسطین و مقاومت

تجمع مردم تونس مقابل سفارت آمریکا در حمایت از فلسطین و مقاومت
شنبه 1 خرداد 1400 - 10:30

تونسی‌ها با برگزاری تجمع، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و حمایت آمریکا و غرب از این رژیم، شادی خود را از پیروزی مقاومت ابراز داشتند.

العالم - فلسطین اشغالی

تونسی‌ها با برگزاری تجمعی، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و حمایت آمریکا و غرب از این رژیم، شادی خود را از پیروزی مقاومت نشان دادند.

هیئت هماهنگی ملی تونس برای حمایت از مقاومت و جرم دانستن عادی سازی روابط با برگزاری تجمعی مقابل سفارت آمریکا در پایتخت کشور شعار‌هایی در حمایت از حقوق فلسطینیان و مخالفت با تجاوزات رژیم اسرائیل سردادند.

این تجمع هم اعتراضی و هم برای ابراز خوشحالی از پیروزی مقاومت علیه اسرائیل است.

شرکت کنندگان در این تجمع همچنین حمایت‌های آمریکا از رژیم اسرائیل و جنایات آن علیه ملت فلسطین را محکوم کردند. شرکت کنندگان پلاکارد‌ها و پارچه نوشته‌هایی حاوی شعار‌های حمایت از ملت فلسطین و ضد آمریکایی و اسرائیلی در دست داشتند.

یکی از شرکت کنندگان در پاسخ به سوال خبرنگار درباره هدف از شرکت در این تجمع و پیامی که قصد ارسال آن را دارند گفت: آمده ایم تا بگوییم مقاومت تنها راه پیروزی و آزادی کامل است. به رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی آن و نیز کشور‌هایی که روابط خود را با آن عادی سازی کرده اند می‌گوییم سرنوشتی جز شکست نخواهند داشت.

خبرنگار افزود: تونس رسما آمادگی خود را برای اعزام هیئت پزشکی و کمک‌های پزشکی به نوار غزه برای کمک به فلسطینیان و همبستگی با آن‌ها اعلام کرد.

خبرگزاری صدا و سیما

پربیننده ترین خبرها