زمان نابودی "اسرائیل" جنایتکار فرا رسیده است

زمان نابودی
شنبه 1 خرداد 1400 - 11:58

بالاخره افسانه دروغین شکست ناپذیری "اسرائیل" فروپاشید و مقاومت کنندگان فلسطینی توانستند ماهیت رژیم صهیونیستی اشغالگر تروریست را در نبرد شمشیر قدس، عریان کنند.

العالم-فلسطین

امروز غزه به سمبل جهاد و مقاومت در جهان تبدیل شده است، جهانی که در چنگال استکبار آمریکا و اروپا گرفتار شده و چیزی جز زبان زور در آن حکم فرما نیست.

این پیروزی تاریخی به وقوع پیوست تا دستاوردهای خود را به دولت های عادی ساز خائن تحمیل کند و به آنها بگوید که زمان رهایی از صهیونیزم منفور و رژیم جنایتکار آن که بر خون فلسطینی ها و رنج و آوارگی آنها بنا شده، فرا رسیده است.

پیروزی مقاومت فلسطین بدون شک یک نقطه عطف در تاریخ نبرد میان اسلام و صهیونیزم در منطقه است که دستاوردهای زیادی را به دنبال خواهد داشت. فلسطینی ها به تنهایی ثابت کردند که نابودی "اسرائیل" بسیار نزدیک است و حمایت آمریکا و غرب از آن دیگر فایده ای ندارد.

بسیار شرم آور است که رئیس جمهور آمریکا و تیم سیاسی اش به همراه متحدان اروپایی شان به صهیونیست ها وعده تقویت قدرت دفاعی آنها را دادند تا بتوانند در مقابل نیروی موشکی فلسطین مبارزه کنند و این کار را وظیفه خود دانستند. بسیار خب، اگر چنین است پس ما نیز به نوبه خود در جمهوری اسلامی و به عنوان یک ملت مسلمان موظفیم که از مقاومت حمایت کنیم و در فلسطین و هر جای دیگری از منطقه، آمادگی آنها را در مقابل تهدید استکبار بالا ببریم که اگر در این کار ذره ای کوتاهی کنیم، خدای ناکرده مورد نفرین نسل های بعد قرار خواهیم گرفت.

بدون شک وحشت دشمن صهیونیستی از احتمال گسترش دامنه حملات مقاومت، او را وادار به توقف تجاوز بر غزه کرد.

بر کسی پنهان نیست که فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی از هیچ حمایتی برای رساندن مقاومت فلسطین به این پیروزی فروگذار نکردند و این، موجب افتخار ایران است.

*حميد حلمی البغدادی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها