به اعتراف "اسرائیل"؛ 78 درصد موشک های غزه به هدف خورده اند

به اعتراف
يکشنبه 2 خرداد 1400 - 10:00

با نگاهی به رسانه های وابسته به عرب های سازشکار، با حجم عظیمی از کینه و تنفر اربابان و کارکنان این رسانه ها در قبال آرمان، ملت و مقاومت فلسطین رو به رو می شویم که واقعا حیرت آور است. این کینه بسیار فراتر و شدیدتر از کینه صهیونیست هاست. امروز پس از پیروزی بزرگ مقاومت غزه در برابر "اسرائیل"، سازشکاران به خاطر بیچارگی نتانیاهو و ناامیدی او از ژنرال های این رژیم عزا گرفته اند.

العالم - کشکول

وقتی که می گوییم عرب های سازشکار بیش از صهیونیست ها از ملت فلسطین کینه به دل دارند، سخن به گزاف نگفته ایم، بلکه عین حقیقت است.

امروز پس از توقف توفان موشک های مقاومت، سازشکاران همه امپراطوری رسانه ای و روزنامه ها و مگس های الکترونیک و مزدوران دلارپرست خود را به خدمت گرفته اند تا بگویند این موشک ها هیچ فایده ای نداشته اند و صرفا ترقه ها و فشفشه هایی بودند که تخریب غزه و کشتار بیش از 200 فلسطینی توسط "اسرائیل" را به دنبال داشته اند.

کینه صهیونیست ها به مراتب کمتر از کینه سازشکاران عرب است زیرا شورای پخش رژیم صهیونیستی "کان" به وضوح اعتراف کرده است که 78 درصد از موشک های مقاومت فلسطین – غزه که ظرف 11 روز گذشته شلیک شده اند، با عبور از گنبد آهنین، اهداف خود را منهدم کرده اند!!

شورای پخش "اسرائیل" همچنین به نقل از منابع نظامی این رژیم فاش کرده است که گنبد آهنین بر خلاف ادعاهای نتانیاهو، فقط 22 درصد از موشک های مقاومت را رهگیری کرده است نه 90 درصد را.

نکته جالب توجه دیگر این است که بوق های تبلیغاتی سازشکاران خیال کرده اند که مخاطبان عرب فقط به این رسانه ها توجه می کنند و به دنبال کسب اطلاعات از منابع دیگر نمی روند.

این در حالی است که آمارها حکایت از آن دارند که مخاطبان عرب این رسانه ها روز به روز کمتر و کمتر می شوند واین حقیقت را می توان از اعلام همبستگی ملت های عرب در عربستان و امارات و دیگر کشورها با پیروزی های غزه دریافت در حالی رسانه های این کشورها شبانه روز می کوشند حقیقت این پیروزی را زیر سوال ببرند.

دست آخر برای اینکه دهان رسانه های وابسته به جبهه سازش را ببندیم به شواهدی از زبان اربابان غربی سازشکاران اشاره می کنیم.

جاناتان فریدلند، روزنامه نگار انگلیسی با انتشار مقاله ای در روزنامه گاردین نوشت: "فرماندهان نظامی در گزارش هایی اعلام کرده اند که علملیات نگهبان دیوار توانسته توان نظامی حماس را کاهش دهد و اغلب کسانی که در این عملیات کشته شده اند، از افراد حماس بوده اند. دستاوردهای ده روز گذشته به مراتب از مجموع دستاوردهای جنگ های 2009، 2012 و 2014 بیشتر است .."

البته که کسی فریب این ادعاها را نمی خورد. رژیم صهیونیستی خود به خوبی می داند که با فاجعه ای استراتژیک رو به روست. زیرا به گفته آلوف بن، روزنامه نگار هاارتس، بیهوده ترین وشکست خورده ترین جنگ را در کل تاریخ خود تجربه کرد. این رژیم تصور نمی کرد آماج حملات حماس قرار گیرد آنهم در حالی که هنوز نقاط ضعفش در جبهه شمالی در تیررس حزب الله لبنان است. وحزب الله همانطور که می دانیم زرادخانه ای به مراتب غنی تر از حماس در اختیار دارد.

پربیننده ترین خبرها