۲۱۶ بیمار دیگر قربانی کرونا شدند

۲۱۶ بیمار دیگر قربانی کرونا شدند
يکشنبه 2 خرداد 1400 - 14:46

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت ۲۱۶ بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته خبر داد.

العالم - ایران

براساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون دو میلیون و ۵۳۶ هزار و ۶۲۷ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۴۵۵ هزار و ۲۳۲ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به دو میلیون و ۹۹۱ هزار و ۸۵۹ دُز رسید.

در این اطلاعیه آمده است: از دیروز تا امروز ۲ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۶۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۱۷۰ نفر از آنها بستری شدند.

و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۸۳۲ هزار و ۵۱۸ نفر رسید.

براساس این اطلاعیه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۸ هزار و ۵۹۷ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۳۳۳ هزار و ۷۸۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

بر اساس این گزارش چهار هزار و ۸۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۱۸ میلیون و ۹۳۲ هزار و ۸۹۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

برپایه اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در حال حاضر ۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها