سردار سلامی: رفع محرومیت مسیری توقف‌ناپذیر برای سپاه است

سردار سلامی: رفع محرومیت مسیری توقف‌ناپذیر برای سپاه است
دوشنبه 3 خرداد 1400 - 17:32

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موازات برقراری امنیت و خدمات رسانی؛ رفع دغدغه‌های معیشتی مردم محروم را در کانون توجهات خود قرار داده زیرا رفع محرومیت مسیری توقف ناپذیر برای این نهاد انقلابی است.

العالم - ایران/سیاسی

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز دوشنبه در سفر به منطقه سیستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش ها و مجاهدت های فوق العاده سنگین نیروی زمینی سپاه در برقراری امنیت در منطقه جنوب شرق کشور مرزها را در مقابل نفوذ اشرار مصونیت بخشیده تا امنیتی در پرتو آبادانی، پیشرفت و رفاه مردم شکل بگیرد.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه از کمک به اقشار محروم و نیازمند غافل نیست و به تناوب در طول ماه ها و سالها خدمت رسانی به اقشار محروم را انجام می دهد و روند رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار رو به رشد است.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: سپاه پاسداران در غرب، جنوب غرب کشور، شمال شرق کشور، جنوب شرق کشور و تمام نقاط ایران برای رفع محرومیت فعالیت و خدمات ارائه می کند.

وی گفت: ارائه کمک های معیشتی به مردمی که بر اثر کرونا و غیر کرونا آسیب های اجتماعی دیده اند و همچنین ایجاد سهولت برای ازدواج جوانان راهی را باز می کند تا مردم بتوانند راحت تر زندگی کنند و روز به روز به فرهنگ عمومی تبدیل شده و در سپاه نیز به شکل فرهنگ سازمانی در حال گسترش و توسعه است.

سردار سلامی با بیان اینکه مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند تصریح کرد: ارائه خدمات در ابعاد امنیتی، رفاهی، اشتغال زایی، رفع بیکاری و ایجاد سهولت در آغاز زندگی جوانان از خدمات سپاه پاسداران به مردم است.

وی اظهارداشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تمام استعدادها و ظرفیت های ممکن برای کمک به مردم استفاده می کند و این را یک افتخار بزرگ برای خود می داند.

فرمانده کل سپاه پاسداران سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و همچنین پیروزی های مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی را تبریک گفت.

پربیننده ترین خبرها