مرتضی حیدری مجری مناظره‌های انتخاباتی شد/ اولین مناظره نامزدها در تلویزیون چه زمانی پخش می شود؟

مرتضی حیدری مجری مناظره‌های انتخاباتی شد/ اولین مناظره نامزدها در تلویزیون چه زمانی پخش می شود؟
شنبه 8 خرداد 1400 - 14:22

عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از انتخاب مرتضی حیدری به عنوان مجری مناظره‌های انتخاباتی خبر داد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: اجرای مناظره‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در روزهای هفدهم، بیست و یکم خرداد ماه(دوشنبه و جمعه هفته آینده) و بیست و پنجم خرداد ماه (سه شنبه دوهفته دیگر) توسط آقای مرتضی حیدری انجام خواهد گرفت.

با این توضیح و بر اساس جدول اعلام شده، اولین مناظره انتخاباتی نامزدها در تلویزیون، دوشنبه ـ ۱۷ خرداد ماه ـ از شبکه اول سیما پخش می شود.

دومین مناظره چهار روز بعد یعنی ـ جمعه ۲۱ خرداد ماه ـ خواهد بود و در نهایت سومین و آخرین مناظره پنجشنبه ـ ۲۵ خرداد ماه ـ یعنی سه روز قبل از برگزاری انتخابات و یک روز پیش از اتمام تبلیغات نامزدها در تلویزیون، روی آنتن می رود.

حیدری دانش‌آموخته مقطع کارشناسی در رشته فیزیوتراپی از دانشگاه تهران و همچنین فارغ‌التحصیل دکترای رشته مدیریت است. وی بیشتر به دلیل اجرای برنامه گفتگوی ویژه خبری در شبکه دوم سیما به یک مجری مشهور بدل شد.

استودیوی شماره ۱۱ صداوسیما برای مناظره‌ها در نظر گرفته شده است.

بنابر این گزارش، قاضی زاده پیشتر در تشریح جرئیات مناظرات تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، گفته بود که سه برنامه مناظره زنده تلویزیونی هر یک به مدت سه ساعت (۱۸۰ دقیقه) بین نامزدها خواهیم داشت.

مراسم قرعه کشی مناظره های انتخاباتی دوشنبه شب هفته گذشته به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش شد.

پربیننده ترین خبرها