حمله به یک نظامی صهیونیست در منطقه کرم شالوم+ ویدیو

دوشنبه 10 خرداد 1400 - 07:34

خبرهای رسیده از سرزمین های اشغالی از حمله به یک نظامی صهیونیست در منطقه کرم شالوم در نزدیکی مرز غزه و زخمی شدن آن حکایت دارد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در فلسطین گزارش داد که یک نظامی صهیونیست در منطقه "سدیه آبراهام" ، واقع در شمال شرقی کذرگاه کرم شالوم در مرز غزه، مورد حمله قرار گرفت.

بنابر این گزارش، شبکه تلویزیونی کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد، که فرد مهاجم دستگیر شده است.

به دنبال این حمله که با دست خالی و با استفاده از چاقو صورت گرفت، نظامی صهیونیست زخمی شد.

نظامیان رژیم صهیونیستی پس از تلاش برای کوچ اجباری فلسطینیان محله شیخ جراح در قدس و سپس تعرض به نمازگزاران فلسطینی در مسجد مقدس الاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس از طریق ایجاد درگیری داخل مسجد و استفاده از سلاح، باتوم و شلیک گازهای اشک آور به محاصره نمازگزاران و روزه داران در آن مکان پرداختند و شعله درگیری های گسترده با فلسطینیان بی سلاح را برافروختند.

رژیم صهیونیستی با اقدامات بی پروا و هتاکانه علیه ملت فلسطین و به ویژه هتک حرمت مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان، خط قرمز مقاومت فلسطین را رد کرد و به رغم هشدارهای مقاومت برای پایان دادن به اینگونه اقدامات و بی توجهی صهیونیست ها به این هشدارها در نهایت با پاسخ موشکی فلسطینیان مواجه شد.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی که از روز دوشنبه گذشته (20 اردیبهشت) و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

بنابر آمار منتشر شده بر اثر حملات وحشیانه علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها، ۲۳۰ تن از جمله ۶۵ کودک، ۳۹ زن و ۱۷سالمند شهید و یک هزار و ۷۱۹ تن زخمی شدند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، ۳۰ اردیبهشت ماه در یک نشست سه ساعته به طور اجماع با آتش بس موافقت کرد؛ این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۳۱ اردیبهشت، میان گروه‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

پربیننده ترین خبرها