مهرعلیزاده: عمده مشکلات کشور ناشی از سیاست‌های کلان است

مهرعلیزاده: عمده مشکلات کشور ناشی از سیاست‌های کلان است
دوشنبه 10 خرداد 1400 - 22:00

نامزده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه عمده مشکلات کشور ناشی از سیاست‌های کلان است، گفت: مشکلات به این دلیل است که در کشور الگوی مشخص توسعه در مسائل اقتصادی طراحی نشده است.

العالم - ایران / سیاسی

محسن مهرعلیزاده نامزده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه گفت‌وگو با مردم شبکه خبر اظهار داشت: عمده مشکلات کشور ناشی از سیاست‌های کلان است.

وی افزود: مشکلات به این دلیل است که در کشور الگوی مشخص توسعه در مسائل اقتصادی طراحی نشده و کسی می‌تواند این مشکلات را مرتفع کند که در وهله نخست طراح الگوها و سپس شناختی از الگوهای توسعه داشته باشد و یا به شکل عملیاتی و یا اجرایی کار کرده تا بتواند مسائل ریز را در این زمینه فهم کرده، ببیند و لمس کند.

مهرعلیزاده با اشاره به سوابق مدیریتی خود در صنایع مختلف و همچنین توسعه جزیره کیش و ... گفت: بنده به دلیل سوابق خود به خوبی مشکلات بخش خصوصی را می‌دانم و فردی برنامه‌ریز و برنامه‌محور بوده و نگاه من همواره به آینده بوده است. بنابراین علاقه‌ای به روزمرگی ندارم.

وی اظهار داشت: به دلیل تجربیات عملی و اجرایی احساس کردم که می‌توانم در مقام ریاست جمهوری اسلامی ایران اقداماتی را صورت دهم و معتقدم کسانی که فقط دیدگاه‌های کلان داشته و نتوانند لمس عینی از مشکلات داشته باشند در اداره کشور موفق نخواهند بود و امروز نیز کشور ما با مشکلاتی در زمینه تولید و اقتصاد مواجه است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید از بخش تولید مانع‌زدایی و پشتیبانی‌ها صورت بگیرد و بنده حس می‌کنم با توجه به سوابق خود در مقایسه با دیگر افراد موفق‌تر خواهم بود.

پربیننده ترین خبرها