واعظی: دولت در این انتخابات کاملا بی‌طرف است/ موارد اختلافی در مذاکرات وجود دارد

واعظی: دولت در این انتخابات کاملا بی‌طرف است/ موارد اختلافی در مذاکرات وجود دارد
چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 13:06

رییس دفتر رییس جمهور گفت: دولت در این انتخابات کاملا بی‌طرف است و دولت برگزار کننده انتخابات است. آقای همتی همکار ما بودند و خوب هستند اما اینکه بگوییم یک کاندیدا به دولت منتسب شود اینطور نیست.

العالم _ ایران / سیاسی

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: هیچ کسی نباید خوشحال باشد از اینکه مردم در انتخابات کم شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: مشارکت بالا قدرت نظام است، و وحدت و انسجام داخلی را افزایش می دهد و باعث خنثی شدن توطئه‌های آنها می شود.

واعظی بیان داشت: اواخر دولت آقای احمدی‌نژاد خیلی بدتر بود اما شور انتخاباتی در همان زمان بالا رفت. خود کاندیداها هم اول یک مسابقه در زدن دولت دارند. وقتی مردم می بینند یک دولت با افراد با تجربه نتیجه اش این شده اما نامزدی می گوید من با جوانان می آیم، مردم از خودشان می پرسند چه می‌شود.

وی بیان داشت: هیچکدام از نامزدها تا الان برنامه مشخصی نداده اند. دولت در این انتخابات کاملا بی طرف است و دولت برگزار کننده انتخابات است. آقای همتی همکار ما بودند و خوب هستند اما اینکه بگوییم یک کاندیدا به دولت منتسب شود اینطور نیست.

وی در مورد مذاکرات وین گفت: یک پیش نویس در انتهای دور چهارم آماده شد که طرف ایرانی تهیه کرد و در دور پنجم بیشتر به آن پرداخته شد و هنوز هم پرانتزها که موارد اختلافی است وجود دارد.

پربیننده ترین خبرها