وقتی که بن سلمان عزا را به خانه سعودی ها می برد

پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 - 12:24

یمنی ها با ایجاد هشتگ های مختلف، همچنان از پیروزی های ارتش یمن و کمیته های مردمی در مقابل نظامیان آل سعود و مزدورانشان در جیزان می گویند. صبح امروز چندین هشتگ از جمله (#موعدنا_الحدود ووسم #الإعلام_الحربي_اليمني و #عملية_جيزان و #جيزان_تتحرر و #مع_الله) در فضای مجازی یمن ترند شد.

العالم - داغ های مجازی

عربستان و ائتلاف تجاوز و مزدورانش در عمق خاک خود شکست خوردند و رسانه های جنگی یمن صحنه هایی از گسترده ترین عملیات در داخل خاک عربستان در جیزان را منتشر کردند. خیلی ها این تصاویر را شبیه بازی های ویدیویی واقعی توصیف کرده اند که در آنها ده ها تن از نظامیان بن سلمان پا به فرار گذاشته و تعداد دیگری از آنها هم خودکشی کردند.

کاربری به نام (وسيم جحاف) نوشت: چند ببر قدرتمند یمنی با شجاعت هر چه تمامتر به گله ای از گاومیش های چاق سعودی و گورخرهای سودانی حمله کردند و آنها بدون لحظه ای مقاومت پا به فرار گذاشتند اما همگی به راحتی توسط این ببرها شکار شدند.

کاربر دیگری به نام (ابو عاصم خالد النهمي) نوشت: این صحنه ها به جیزان منحصر نمی شوند بلکه هر جا که ارتش رژیم سعودی و مزدورانش حضور داشته باشند همین وضعیت حاکم است لذا تعجبی نیست که ارتش و کمیته های مردمی یمن با شجاعت بجنگند و ارتش عربستان هم تنها کاری را به خوبی بلد است یعنی فرار را انجام دهد

کاربر دیگری با عنوان (عماد مغنية) هم نوشت: روزی که بازی pubg را در عالم واقعیت دیدیم و بینی آل سعود را به خاک مالیدیم

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها