فرمانده کمیته های مقاومت مردمی فلسطین:

امام خمینی(ره) مسلمانان را پشت قضیه فلسطین متحد کرد

امام خمینی(ره) مسلمانان را پشت قضیه فلسطین متحد کرد
پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 - 13:00

محمد البریم فرمانده کمیته های مقاومت مردمی فلسطین می گوید: امام خمینی (ره) اعتبار قضیه فلسطین را با تاکید بر محوریت آن در جهان اسلام بازگرداند و همه مسلمانان را پیرامون مساله فلسطین، متحد و سرسپردگان سازشکار را شرمنده و ملامت زده کرد.

العالم-فلسطین اشغالی

محمد البریم گفت: اعلام روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره) برای تصحیح مسیر قضیه فلسطین و احقاق حقوق فلسطینیان و مقاومت و جهاد ملت فلسطینی به عنوان اولویت بزرگ نه تنها در سطح منطقه ای بلکه به عنوان قضیه ای جهانی بوده است و فتوای مشهور امام خمینی (ره) درباره اعطای خمس و زکات به مجاهدان فلسطینی را فراموش نخواهیم کرد.

این فرمانده کمیته های مقاومت مردمی فلسطین، بر بسیاری از قضایایی متمرکز شد که امام خمینی آنها را بنیان گذاشته است و در راس و اولین آنها، تبدیل سفارت رژیم صهیونیستی به سفارت فلسطین و نیز اعلام روز جهانی قدس در آخرین جمعه هر ماه مبارک رمضان بود که همچنان اثر بزرگی در احیای قضیه قدس و مسجد الاقصی و فلسطین در جان های همه مسلمانان و تمامی آزادگان جهان دارد.

البریم افزود: امام خمینی (ره) همچنین به حمایت از انقلاب فلسطین در اردوگاه های فلسطینی لبنان و سوریه پرداخت؛ زمانی که سازمان آزادی بخش، مقابله با دشمن صهیونیستی را با پول و سلاح رهبری می کرد.

وی افزود: حمایت ایران از ملت فلسطین و مقاومت آن، حمایتی راهبردی است که ارتباطی با مرحله ای مشخص ندارد بلکه امروز و در دوره رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ای (حفظه الله) نیز جمهوری اسلامی ایران همچنان به حمایت از مقاومت فلسطین و ملت آن بدون حد و مرز و بدون خطوط قرمز با در اختیار گذاشتن همه امکانات نظامی و مالی برای حمایت از مقاومت در فلسطین ادامه می دهد. ایران هیچ کم کاری در تحول توانمند ها و قدرت مقاومت نمی کند و در این راه هر چه توانسته بدون تردید بذل کرده است.

ایرنا

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها