اوهام رژیم شکست خورده صهیونیستی در بزرگنمایی دستاوردهایش در مرزهای لبنان!

اوهام رژیم شکست خورده صهیونیستی در بزرگنمایی دستاوردهایش در مرزهای لبنان!
پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 - 23:06

مسئولین رژیم صهیونیستی همواره عادت دارند تصویری اغراق آمیز از پیروزی های وهمی خود نشان دهند، زیرا پس از هر شکستی که می خورند، نیاز دارند که روحیه خود را بازسازی کنند.

العالم-در گوشی

امروز نیز افیخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ارتش این رژیم، نقشه قاچاق "بزرگ" اسلحه و مواد مخدر در مرزهای لبنان را طی یک عملیات اطلاعاتی خنثی کرده است.

ادرعی گفت:" طی یک عملیات دستگیری (علیه افرادی که به اسرائیلی بودن مشکوک بودند)، 15 قبضه اسلحه و 36 کیلوگرم مواد مخدر و ده ها جعبه مهمات به ارزش حدود دو میلیون شیکل توقیف شد. او با بیان اینکه "ارتش اسرائیل احتمال کمک حزب الله به این عملیات قاچاق را بررسی می کند" تلاش کرد تا اقدام ارتش و دستاورد آن را که صحت آن نیز مورد تردید است، بزرگ نمایی کند.

اما ادرعی تنها کسی نیست که تلاش می کند با نام بردن از حزب الله در چنین عملیات سخیفی، به جهت دستاورد تراشی برای ارتش رژیم اشغالگر به هر افسانه ای متوسل شود. این مسئله بخصوص پس از شکست مفتضحانه این ارتش در مقابل گروه های مقاومت فلسطین پررنگ تر شده است. یوسی کوهن رئیس دلقک سابق موساد نیز طی مراسم تودیع خود گفته بود:" به قلب ایران نفوذ کردیم". حال از او می پرسیم: پس چرا نتانیاهو دیوید بارنیا را جایگزین تو کرد؟

نتانیاهو خود گفته بود که "کوهن ما را در باز کردن راه به داخل کاخ های حاکمان منطقه یاری کرد". اما فراموش کرد بگوید که طرز تفکر این حاکمان (صاحبان همان کاخ ها) در تلاش برای ماندن بر مستند قدرت، به مغز خود او نیز سرایت کرده که همچنان به نخست وزیری رژیم اشغالگر چنگ زده و برای حفظ آن حاضر است حتی وارد جنگ هم بشود.

ساعاتی پس از این اظهارات نتانیاهو و کوهن، قرار آنها با یکدیگر به پایان رسید و یائیر لاپید تندروی دیگر که رقیب نتانیاهو نیز هست، اعلام کرد که در تشکیل حکومت برای براندازی او موفق شده است.

گذشته از اینکه زمان بیان اظهارات نتانیاهو و کوهن نشان دهنده تلاش آنها برای تقویت روحیه خود بود، باید گفت که رژیم صهیونیستی سست تر از آن است که بتواند چه در جنگی کوتاه چه در نبردی طولانی با ایران مقابله کند. همچنین باید گفت که این رژیم ناتوان تر از آن است که بتواند در مقابل موشک های دقیق حزب الله ایستادگی کند و شکننده تر از آن است که در هیچ جنگی علیه گروه های مقاومت فلسطین پیروز شود. بنابراین، ما باید به چنین اظهارات شنیعی که سران رژیم اشغالگر تنها برای بهره برداری داخلی از آن استفاده می کنند، عادت کنیم!

پربیننده ترین خبرها