شهید سلیمانی نماد همیشگی عزت، پیروزی و مقاومت؛ ترامپ و نتانیاهو در زباله دان تاریخ

شهید سلیمانی نماد همیشگی عزت، پیروزی و مقاومت؛ ترامپ و نتانیاهو در زباله دان تاریخ
جمعه 14 خرداد 1400 - 14:44

پس از پیروزی گروه های مقاومت فلسطین در جنگ 11 روزه با رژیم صهیونیستی، اکنون این گروه ها پرچم پیروزی و عکس هایی از سردار شهید قاسم سلیمانی را برافراشته اند؛ سرداری که در زمان زندگی اش از این گروه ها حمایت کرده و پس از شهادت تبدیل به نماد عزت و شرف پیشوا و مقتدای هر انسان آزاده ای شده است که می خواهد از حق و مقدساتش دفاع کند.

العالم - کشکول

دونالد ترامپ، رئیس جهور سابق و احمق آمریکا نمی دانست که با صدور فرمان ترور شهید سلیمانی، بدترین تصمیم زندگی اش را گرفته است. زیرا سلیمانی سربازان و رزمندگان جان برکفی دارد که هرگز ایشان را فراموش نمی کنند زیرا مردی مثل سلیمانی چه زنده و چه شهید همواره لرزه بر اندام دشمنان می اندازد چرا که نسلی از فرزندان مقاومت را تربیت کرده است.

چند ماه پیش ترامپ به بدترین شکل در تاریخ آمریکا از صحنه بیرون انداخته شد و به رغم تمام تلاش و خشونت ها و حمله هوادارنش به کنگره، وارد زباله دان تاریخ شد. علاوه بر این خروج فضاحت بار از صحنه، ده ها اتهام دیگر هم توسط دموکرات ها و جمهوری خواهان به او وارد شد و امروز شاهد آن هستیم که نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم با همان خفت از صحنه قدرت این رژیم بیرون انداخته می شود و می بینیم که همه احزاب افراطی جناح راست رژیم با وجود اختلافاتشان برای بیرون انداختن او متحد شده اند.

ترامپ فقط به این دلیل آنهم تنها پس از یک دوره ریاست جمهوری، کنار گذاشته شد که بدون محاسبات و نسنجیده به مقاومت حمله کرد و فراموش کرد که همین مقاومت با فریادی او را برای همیشه ریشه کن خواهد کرد.

امروز گروه های مقاومت و فلسطینی های داخل اراضی اشغال شده با هم متحد شده اند و می دانند که راهشان و خط مشی شان این است که "قدس، خط قرمز است".

اکنون محور مقاومت در اوج آمادگی است و افراطی ترین صهیونیست ها، تنانیاهو را کنار می گذارند. او گمان می کرد که می تواند محور مقاومت را نابود کند اما همین محور، همه معادلات را به هم ریخت و امروز صهیونیست ها خواستار همان راه حل "دو دولت" هستند که همیشه از آن فرار می کردند. اما دیگر فرصتشان به پایان رسیده وبازگشت، فایده ای به حالشان ندارد. زیرا آزادگان جهان و فلسطین از این به بعد جز به آزادی همه فلسطین و بازگشت یهودیان به هر جایی که از آن آمده اند، رضایت نمی دهند.

پربیننده ترین خبرها