"کمیته های مقاومت" فلسطین: زمان شکست ها به سر آمده است

شنبه 15 خرداد 1400 - 18:08

کمیته های مقاومت مردمی فلسطین امروز پنجم ژوئن به مناسبت پنجاه و چهارمین سالگرد جنگ شش روزه 1967 که به "نکسه" معروف است، بیانه ای منتشر کرد.

العالم-فلسطین اشغالی

این مجموعه در بیانیه خود گفت:" 54 مین سالگرد نکسه درست هم زمان با پیروزی ما در نبرد شمشیر قدس فرا رسیده است. این مسئله نشان می دهد که ملت ما مغلوب نمی شود و زمان شکست ها به پایان رسیده و تعیین قوانین نبرد به دست مقاومت، جنگ را به داخل رژیم صهیونیستی کشانده است.

"کمیته های مقاومت" در این بیانیه افزود: "54 سال از شکست ژوئن و اشغال قدس می گذرد و طی این مدت ملت ما جهاد، انقلاب و مقاومت خود را دوباره بدست آورد و در قضیه خود به گونه ای جلو رفت که از ملتی پناهنده و آواره به ملتی مقاوم تبدیل شد و تا زمان آزادی کامل فلسطین و پاک سازی مقدسات آن از آلودگی جنایتکاران صهیونیست، دست ازمقاومت و مبارزه با دشمن صهیونیستی برنخواهد داشت.

این گروه مقاومت تاکید کرد که ملت فلسطین و گروه های دلیر مقاومت آن و همه امت، هرگز از اولین قبله خود یعنی قدس مبارک چشم پوشی نخواهند کرد. حق بازگشت حقی مقدس است که قابل عدول نیست و فلسطین از بحر تا نهر متعلق به ما است و از کوچک ترین ذره خاک آن نباید بگذریم .

"کمیته های مقاومت" خاطرنشان کرد: در سالروز شکست ژوئن، بر لزوم بسیج اراده و یکپارچه سازی همه نیروی ملت های امت و آزادگانشان تاکید می کنیم تا در راستای حمایت و همراهی مقاومت فلسطین و انقلاب علیه دولت های عادی ساز و سرسپرده عربی گام بردارند.

این گروه مقاومت از نگهبانان قدس و مسجد الاقصی و همچنین مردم الشیخ جراح و سلوان قدردانی کرد که در مقابل رژیم اشغالگر و نقشه های آن برای کوچاندن آنها و یهودی سازی قدس و تحریف تاریخ عربی و اسلامی، بی سلاح سینه سپر کرده اند.

"کمیته های مقاومت" تاکید کرد: نبرد مبارک شمشیر قدس ثابت کرد که تنها زبان ارتباط با این رژیم اشغالگر، زبان اسلحه، گلوله، موشک، نبرد، مقامت و پایبندی به حقوق و اصول ملت مقاوم ما در فلسطین است.

پربیننده ترین خبرها