فالح الفیاض: انقلاب امام خمینی (ره) بازتاب گسترده‌ای در جهان داشت

فالح الفیاض: انقلاب امام خمینی (ره) بازتاب گسترده‌ای در جهان داشت
يکشنبه 16 خرداد 1400 - 11:28

رئیس سازمان «حشد شعبی» در جریان مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در این سازمان برگزار شد، گفت: انقلاب امام خمینی (ره) بازتاب گسترده‌ای در جهان داشت.

العالم-عراق

به گزارش سومریه نیوز، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مقر سازمان حشد شعبی عراق برگزار شد. «فالح الفیاض» رئیس سازمان حشد شعبی در جریان مراسم مذکور سخنانی را مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: انقلاب امام خمینی (ره) بازتاب گسترده ای در جهان داشت. این انقلاب در کشورهای جهان اسلام و حتی کشورهای غربی بازتاب پیدا کرد.

رئیس سازمان حشد شعبی در ادامه اظهارات خود افزود: عراقی ها ارتباط بسیار خوبی با انقلاب امام خمینی (ره) برقرار کردند. امام خمینی (ره) به انسانیت در جهان معنا و مفهوم جدیدی بخشیدند.

از سوی دیگر، ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد نیز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مشارکت کرد. وی در سخنانی گفت: جمهوری اسلامی به دفاع از مسلمانان مستضعف جهان افتخار می‌کند.

سفیر ایران در عراق افزود: روابط بین ملت‌های ایران و عراق عمیق است و دو کشور، «یک روح در دو بدن هستند. وی با اشاره به نقش امام خمینی (ره) در حمایت از فلسطین گفت: مقاومت امروز ملت فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی، الهام گرفته از انقلاب امام خمینی (ره) است.

مهر

پربیننده ترین خبرها