اخوان المسلمین مصر ادعای العربیه را تکذیب کرد/ ارتباطی با ائتلاف عربی کنست نداریم

اخوان المسلمین مصر ادعای العربیه را تکذیب کرد/ ارتباطی با ائتلاف عربی کنست نداریم
دوشنبه 17 خرداد 1400 - 16:37

سخنگوی جماعت اخوان المسلمین مصر، هرگونه ارتباط با رئیس ائتلاف «لیست مشترک اعراب» در پارلمان رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

العالم - مصر

«طلعت فهمی» سخنگوی جماعت «اخوان المسلمین» مصر هرگونه ارتباط با «منصور عباس» رهبر حزب «رعام» و رئیس ائتلاف «لیست مشترک اعراب» در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست)، را رد کرد.

وی طی بیانیه‌ای که امروز (دوشنبه - ۷ ژوئن) نسخه‌ای از آن در وبگاه فلسطینی «خبر»، منتشر شد، اعلام کرد: برخی رسانه‌ها تلاش دارند تا این جنبش را به جماعت اخوان المسلمین نسبت دهند. اما هیچ ارتباط فکری یا سازمانی میان این دو طرف نیست.

فهمی افزود: پس از آن‌که نبردها در سرزمین مبارک [فلسطین]، تلاش برخی احزاب سیاسی صهیونیستی در تشکیل یک تجمع و ائتلاف برای سرنگونی نتانیاهو موفق شد و در آنجا نام آقای منصور عباس که در انتخابات اخیر کنست شرکت کرده بود و چهار کرسی تحت عنوان جنبش اسلامی (الحرکه الاسلامیه) کسب کرده بود، طرح شد.

این در حالی است که برخی رسانه‌ها از جمله العربیه، منصور عباس ۴۷ ساله و دندانپزشک از ساکنان شهرک «المغار» در اطراف دریاچه «طبریه» را شاخه سیاسی جریان اسلامگرای اخوان المسلمین معرفی می‌کنند که گفته می‌شود در سال ۱۹۷۱ در جنوب فلسطین اشغالی تشکیل شده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها