طی ماه گذشته میلادی اتفاق افتاد؛

شهادت ۳۴ فلسطینی در کرانه باختری/ حدود ۴ هزار نفر زخمی شدند

شهادت ۳۴ فلسطینی در کرانه باختری/ حدود ۴ هزار نفر زخمی شدند
سه شنبه 18 خرداد 1400 - 09:41

دفتر اطلاع رسانی جنبش «حماس» در کرانه باختری اعلام کرد که در جریان درگیری های ماه گذشته میلادی در این منطقه ۳۴ فلسطینی شهید و نزدیک به ۴ هزار تَن نیز به شدت مجروح شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از فلسطین الیوم، دفتر اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» بیانیه‌ای را در خصوص آمار شهدا و مجروحان فلسطینی در درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه مذکور آمده است: به دنبال درگیری‌های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در کرانه باختری طی ماه گذشته میلادی (ماه مِی) ۳۴ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

در این بیانیه همچنین عنوان شده است: در درگیری‌های ماه گذشته میلادی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها همچنین قریب به ۴ هزار نفر هم زخمی شدند. این درحالی است که صهیونیست‌ها در ماه گذشته بیش از ۶۰۰ فلسطینی را نیز بازداشت کردند.

پیش از این، اتاق عملیات مشترک گروههای مقاومت فلسطین اعلام کردند: ما به دقت رفتار دشمن صهیونیست را زیر نظر داریم. اگر دشمن تصمیم به بازگرداندن اوضاع به قبل از ۱۱ ماه مِی را داشته باشد، ما دست به اقدام خواهیم زد.

این گروههای مقاومت اعلام کردند: ملت ما توان در هم شکستن همه طرح‌های هدفمند اشغالگران را دارد. ما از مردم فلسطین می‌خواهیم که به اشغالگران اجازه اجرایی شدن طرح‌های یهودی سازی و شهرک سازی را ندهند.

مهر

پربیننده ترین خبرها