تقویت روحیه تیم ملی بحرین با خون کودکان یمن!

تقویت روحیه تیم ملی بحرین با خون کودکان یمن!
چهارشنبه 19 خرداد 1400 - 16:28

"این پرچمهایی است که آن را از دوش سربازانی آوردم که از نبرد یمن آمدند، امروز آن را به شما هدیه می کنم، این پرچمها را در اتاق خود قرار دهید و به یاد آورید که آنان در یمن از دین و عربیت دفاع کردند."

العالم – کشکول

این سخن یک فرمانده نظامی نیست که بخواهد به سربازانش روحیه بدهد بلکه سخن ناصر بن حمد آل خلیفه رئیس شورای عالی جوانان و ورزش بحرین قبل از دیدار دو تیم فوتبال بحرین و ایران است که البته در آن ایران سه بر صفر پیروز شد.

این شخص آنقدر وقیح است که پس از شکست تیم کشورش در برابر ایران، گفت: آنچه در گذشته کسب کردیم نشانه هم افزایی ملی بوده و ثابت کرد که همه ما برنده ایم به این دلیل که به خاطر این پرچم بهترین وحدت ملی را کسب کردیم.

به رغم سانسور شدید سرکوب مردم بحرین توسط آل خلیفه از سوی رسانه های سعودی آمریکایی و غربی، این سخن، ماهیت پلید این رژیم سرکوبگر که مزدور آل سعود است را کاملا آشکار کرد.

جهان می داند که مردم قهرمان بحرین مانند ورزشکاران این کشور در 6 سال گذشته هر گونه تجاوز سعودی آمریکایی اسرائیلی به مردم یمن را محکوم کردند و با برپایی تظاهرات، تجمع یا از طریق شبکه های اجتماعی به یاری این مردم شتافتند اما ناصر برای تقویت روحیه بازیکنان فوتبال کشورش، مزدورانی را مستمسک قرار داد که برای قتل زنان و کودکان یمن به این سرزمین فرستاده شده اند تا رضایت آل سعود، آمریکا و رژیم صهیونیستی، حاصل شود.

این سخن ناصر نشانه توهین آل خلیفه به احساسات ملی، عقیدتی و اسلامی مردم بحرین است که می کوشد از طریق قتل، محاصره و گرسنه سازی این مردم مسلمان، روحیه بازیکنانش را تقویت کند.

ناصر در حالی این سخن را گفت که خودش نیز می داند اشخاصی که برای جنگ به یمن اعزام شده اند، مزدور و قاتل هستند در حالی که ورزشکاران بحرین هرگز مزدور آل خلیفه نیستند.

این سخن ناصر، نشانه کینه آل خلیفه از ایران اسلامی نیز هست که حتی ورزش نیز از آن در امان نمانده است، کینه ای که نشانه وابستگی کورکورانه از آل سعود و تلاش برای اجرای اوامر اربابانش در واشنگتن و تل آویو است.

به هر صورت، سوای از سخنان ناصر، تیم فوتبال بحرین آنچه را که در توان داشت به منصه ظهور گذاشت تا مردم کشورش را شاد کند چرا که هدف از ورزش، آنقدر عظیم و والا است که کوتوله هایی مانند ناصر هرگز قادر به درک آن نیستند.

پربیننده ترین خبرها