نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان: دولت جدید اسرائیل بهتر از دولت نتانیاهو نیست

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان: دولت جدید اسرائیل بهتر از دولت نتانیاهو نیست
دوشنبه 24 خرداد 1400 - 15:55

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که دوره نتانیاهو یکی از بدترین دوران تاریخ مناقشه اعراب و رژیم صهیونیستی بود، اما کابینه جدید نیز بهتر از قبلی نیست.

العالم - فلسطین اشغالی

«محمد اشتیه» نخست‌وزیر تشکیلات خوگردان امروز (دوشنبه) در سخنانی گفت که کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری «نفتالی بنت» بهتر از کابینه پیشین نیست.

به نوشته خبرگزاری صفا، او در ابتدای جلسه هیأت دولت، ضمن هشدار به برپایی راهپیمایی «پرچم» از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست در بیت‌المقدس، گفت که این اقدام تبعات سخنان خطرناکی دارد.

او در خصوص پایان دوره ۱۲ ساله نخست‌وزیری نتانیاهو گفت که دوره وی یکی از بدترین دوران تاریخ مناقشه اعراب و رژیم صهیونیستی بود و با این حال نمی‌توان گفت که کابینه جدید بهتر از کابینه قبلی است.

«محمد اشتیه» در ادامه سخنان و مواضع «نفتالی بنت» در خصوص لزوم توسعه شهرک‌سازی را محکوم کرد.

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان در خصوص بازسازی منطقه غزه نیز گفت که نیاز است تا ساز و کار بازسازی این منطقه تغییر یابد و کار بازسازی سرعت بخشیده شود و چیزی که غزه اکنون نیاز دارد، توسعه اقتصادی و رفع محاصره است.

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان شب گذشته (یکشنبه) «نفتالی بنت»، سیزدهمین نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس سی و ششمین کابینه این رژیم شد و مدت ۱۲ ساله نخست‌وزیری «بنیامین نتانیاهو» به پایان رسید. «نفتالی بنت» قرار است به مدت دو سال نخست‌وزیر شود و پس از آن در خرداد ۱۴۰۲ «یائر لاپید» از حزب «یش عتید» نخست‌وزیری را بر عهده بگیرد.

فارس

پربیننده ترین خبرها