تجمع اعتراضی در نوار غزه علیه تظاهرات پرچم شهرک‌نشینیان صهیونیستی

تجمع اعتراضی در نوار غزه علیه تظاهرات پرچم شهرک‌نشینیان صهیونیستی
چهارشنبه 26 خرداد 1400 - 11:16

زنگ‌های هشدار در فلسطین بار دیگر به صدا درآمده است. کمیته قدس در پارلمان و انجمن علمای فلسطین تجمعی را در محکومیت تجاوزهای اسرائیل به قدس و ساکنان آن برگزار کردند.

العالم- فلسطین اشغالی

"احمد ابوحلبیه" رئیس کمیته قدس و مسجدالاقصی در پارلمان فلسطین، در حاشیه این تظاهرات به خبرنگار شبکه العالم گفت: "ملت فلسطین در کرانه باختری و در سرزمین‌های اشغالی 1348 و همچنین در نوار غزه آماده مقاومت با رژیم اشغالگر صهیونیستی و خنثی کردن توطئه‌های آن هستند."

"خضر حبیب" از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز به العالم گفت: "پیام‌های ملت فلسطین است که فلسطینیان هرگز به دشمن جنایتکار اجازه نخواهند داد که حقوق امت‌های عربی و اسلامی را فدای طرح‌ها و خواسته‌های خود کند. ما با گوشت و خون‌مان مصمم به دفاع از قدس هستیم."

"منذر حایک" سخنگوی جنبش فتح در گفت‌وگو با خبرنگار العالم اظهار داشت: "جامعه جهانی باید کاملا درک کند که بدون پایبندی اسرائیل به قطعنامه‌های بین‌المللی و قوانین بین‌المللی، امور تغییر خواهد کرد و به سمت تنش پیش خواهد رفت و فتج با تمام توان با طرح‌های حذف، و به‌ویژه یهودی‌سازی قدس مقابله خواهد کرد."

عصر دیروز، راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی سرانجام پس از 2 مرتبه لغو شدن بخاطر تهدیدات مقاومت برگزار شد.

اشغالگران اسرائیلی در جریان این راهپمایی شعار "مرگ بر عرب" سرداده و با بکار بردن الفاظ رکیک و زشت به پیامبر اسلام (ص) و مقدسات فلسطین اهانت کردند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها