النخاله: دشمن صهیونیستی جرات نزدیک شدن به غزه را ندارد

النخاله: دشمن صهیونیستی جرات نزدیک شدن به غزه را ندارد
پنج‌شنبه 27 خرداد 1400 - 06:17

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه دشمن صهیونیستی جرات نزدیک شدن به مرز غزه را ندارد تاکید کرد که مقاومت در نوار غزه از تجربه کافی برخوردار است و هر لحظه برای ناکام گذاشتن طرح‌ها و توطئه‌های دشمن صهیونیستی آمادگی کامل دارد.

العالم-فلسطین اشغالی

زیاد النخاله روز چهارشنبه در دیدار با هیئتی از احزاب و شخصیت‌های عربی تصریح کرد که طرف‌های زیادی در تلاش برای کم‌رنگ نشان دادن پیروزی مقاومت در نبرد اخیر با دشمن صهیونیستی هستند.

وی گفت: امیدواریم به یک برنامه ملی دست یابیم که ملت فلسطین را قادر به ادامه مقاومت کند.

النخاله افزود: پیروزی در نبرد «شمشیر قدس» نقطه عطفی در مسیر مبارزات ملت فلسطین بود و این ملت هنوز راه زیادی در پیش دارد و توطئه‌های زیادی نیر علیه آن چیده شده است.

وی تصریح کرد که سرخوردگی و سردرگمی سران رژیم صهیونیستی یکی از آثار و نشانه‌های شکست در برابر مقاومت است و امکانات و توانمندی‌های مقاومت با وجود محاصره، دشمن را خوار و ذلیل کرده است.

اقدام های رژیم صهیونیستی برای تخریب و اشغال محله شیخ جراح در بخش شرقی قدس اشغال شده، موجب آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی و ادامه این درگیری‌ها منجر به اعتراضات جهانی به جنایات صهیونیست‌ها شد. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به تجاوزهای صهیونیست‌ها و حملات به غزه، اقدام به موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی کرده است.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، ۳۰ اردیبهشت ماه در یک نشست سه ساعته به طور اجماع با آتش بس موافقت کرد؛ این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۳۱ اردیبهشت، میان گروه‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها