واکنش جهاد اسلامی به شهادت نوجوان فلسطینی

واکنش جهاد اسلامی به شهادت نوجوان فلسطینی
پنج‌شنبه 27 خرداد 1400 - 14:02

جنبش جهاد اسلامی به شهادت نوجوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست واکنش نشان داد.

العالم -فلسطین اشغالی

به گزارش فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز پنجشنبه در واکنش به شهادت نوجوان 16 ساله فلسطینی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که جوانان فلسطینی مسیر عزت و راه نجات از اشغالگری را برای مردم فلسطین ترسیم می‌کنند.

«طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اهالی فلسطین در شهر «بیتا» در جنوب نابلس که علیه پروژه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی و شهرک سازی‌های این رژیم قیام می‌کنند درود فرستاده و اعلام کرد که فلسطینیان با استواری در برابر رژیم اشغالگر ایستاده‌اند.

سخنگوی جنبش حماس همچنین در واکنش به شهادت نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستدر جنوب نابلس گفت که رحمت خداوند بر شهید «احمد بنی شمسه» که از سرزمین خود در برابر اشغالگران تروریست دفاع کرد.

وی افزود که خون این جوان فلسطینی شاهدی آشکار بر جنایت‌های رژیم صهیونیستی خواهد بود و فریادهای جوانان فلسطینی و تکبیرهای آنها سوگند انتقام از خون احمد بنی شمسه است که توسط هر مبارز مقاومت در سرزمین فلسطین تکرار میشود.

این نوجوان فلسطینی چهارمین شهید در شهر بیتا از یک ماه گذشته تا کنون است.

منابع فلسطینی گزارش دادند که بامداد امروز پنجشنبه یک نوجوان 16 ساله فلسطینی به نام «احمد بنی شمسه» به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

مسئولان بیمارستان رفیدیا در کرانه باختری گزارش دادند، احمد بنی شمسه که روز گذشته در جریان درگیری‌ها در منطقه «بیتا» در جنوب نابلس به شدت مجروح شده بود امروز در اثر جراحات زیاد به شهادت رسید.

همچنین صهیونیست‌ها در جریان یورش به منازل فلسطینیان در شهرک «بیتا» در جنوب نابلس سه جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

منابع امنیتی فلسطینی اعلام کردند، نیروهای رژیم اشغالگر به محله‌های مختلف این روستا یورش بردند و دو برادر به نامه‌های سلیم و سالم حمایل را بازداشت کردند که یکی از آنها مجروح بود. صهیونیست‌ها همچنین براء برکات عدیلی، شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها