عضو جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد؛

هشدار گروههای مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی

هشدار گروههای مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی
شنبه 29 خرداد 1400 - 16:50

گروه‌های مقاومت فلسطین به اطلاع مصر رسانده اند که اجازه نخواهند داد تا رژیم صهیونیستی شروط خود را بر مقاومت تحمیل کند یا نوار غزه را در انزوا نگه دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما الاخباری، خضر حبیب از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: گروه‌های مقاومت به اطلاع مصر رسانده اند که اجازه نخواهند داد تا رژیم صهیونیستی شروط خود را بر مقاومت تحمیل کند یا نوار غزه را در انزوا نگه دارد.

حبیب افزود: اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت موضع نهایی و واحد خود را در تعامل با تکرار رفتارهای اسرائیل در روزهای آینده اعلام کرده است و نتیجه هر چه باشد، در مقابله با این حملات تردید نخواهند کرد.

به گفته این مسئول ارشد جنبش جهاد اسلامی، گروه‌های مقاومت فلسطینی دیگر بر تداوم حملات رژیم صهیونیستی که طی سه شب اخیر تکرار شده است، صبر نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: تداوم تجاوزات و حملات اسرائیل بی‌شک منجر به از سرگیری تقابل نظامی در طول مرزها در آینده نزدیک خواهد شد.

حبیب اعلام کرد: فشارهای سنگینی که برخی طرف‌ها بر مقاومت برای خویشتنداری و عدم واکنش اعمال می‌کنند، در صورت تکرار حملات بی‌معنا خواهد بود.

وی با بیان اینکه تداوم ماجراجویی رژیم صهیونیستی تلاش‌های بین‌المللی به رهبری مصر برای تثبیت آرامش و آتش‌بس را نابود خواهد کرد، گفت: فرستادن بالن‌های آتش‌زا به سمت مناطق اسرائیلی با تداوم محاصره نوار غزه و بسته بودن یک و نیم ماهه گذرگاه‌ها در ارتباط است.

حبیب اعلام کرد: توقف ارسال بالن‌های آتش‌زا در مرحله کنونی مطرح نیست چرا که یکی از ابزارهای مبارزه مردمی با جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.

وی حملات رژیم صهیونیستی به غزه را در راستای اقدامات نمایشی رژیم صهیونیستی برای بهبود روحیه درهم شکسته نظامیان این رژیم که در برابر پایداری و ضربات مقاومت در نبرد شمشیر قدس فرو پاشیده است، دانست.

مهر

پربیننده ترین خبرها