واکنش کاربران عراقی به پیروزی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری

واکنش کاربران عراقی به پیروزی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری
شنبه 29 خرداد 1400 - 22:33

کاربران عراقی در شبکه های اجتماعی با راه اندازی هشتگ "جمهوری اسلامی ایران افتخار ماست" که به سرعت تبدیل به ترند شد، به پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان دادند.

العالم ـ عراق

بسیاری از کاربران پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را به ملت ایران تبریک گفتند.

برخی از کاربران ویدئویی از آقای رئیسی منتشر کردند که در سفر اخیرش به عراق خطاب به ملت عراق می گوید که تا روز قیامت خون ما خون شماست و گوشت ما گوشت شماست.

یکی از کاربران نوشت: این سخنان فقط شعار و یا فریادی نبود بلکه برخاسته از یک اعتقاد است و در سایه غربت اسلام، این سخن نوعی احیای امر محمد و آل محمد است زیرا او از واقعیتی واحد و روشن سخن می گوید.

برخی کاربران نیز تصاویر دیدار حسن روحانی و ابراهیم رئیسی پس از اعلام پیروزی اش در انتخابات و نیز تصاویر حمله هواداران ترامپ به ساختمان کنگره پس از شکستش در انتخابات را منتشر کردند تا مقایسه ای میان انتقال قدرت در جمهوری اسلامی با انتقال قدرت در امریکا باشد که ادعای دموکراسی می کند.

یکی از کاربران توییت کرد: ایرانی ها به توصیه های ولی فقیه عمل کردند و اصلح را انتخاب کردند. در حالی که امریکا و متحدانش از انتخابات نهی می کردند؛ اما ملت بسیار هوشیار بود و به آنچه که صحیح است، عمل کرد.

کاربری دیگر عکس شهید سردار قاسم سلیمانی با ابراهیم رئیسی رییس جمهور منتخب و شهید حاج ابومهدی مهندس را منتشر کرد.

یکی دیگر از کاربران توییت کرد: خیانتکاران و بزدلان از رفتن قاسم سلیمانی خشنود شدند و گمان کردند که جهان با رفتنش خوب و نیک خواهد بود؛ اما (خداوند جز اين نمى‌خواهد كه نور خود را به كمال برساند، هرچند كفّار، ناراحت باشند.).. اینک ما هزاران قاسم سلیمانی داریم و می بینید که جمهوری اسلامی ایران روز به روز شکوفاتر و قدرتمندتر می شود.

کاربری دیگر نوشت: زمانی که یک کشور مستقل و دارای حاکمیت باشد، هیچکسی نه آمریکا و نه انگلیس و نه سازمان ملل نمی تواند در سرنوشت آن دخالت کند. صدای ملت در انتخاب رهبرانش سرنوشت ساز خواهد بود. آری این مفهوم صحیح آزادی است. این پیروزی را به ملت ایران تبریک می گویم.

پربیننده ترین خبرها