چراغ سبز بن‌سلمان برای توهین به پیامبر اسلام!

چراغ سبز بن‌سلمان برای توهین به پیامبر اسلام!
دوشنبه 31 خرداد 1400 - 14:35

رژیم سعودی با الگوبرداری از امارات و با حمایت از مزدوران خود، فلسطینیان و مقاومت را مورد انتقادات و حملات تندی قرار داده و از اسرائیل دفاع می‌کنند تا بستر عادی‌سازی دیگر رژیم‌های مرتجع عربی با صهیونیست‌ها را هموارتر کنند، جز این نیست که باید گفت بوق‌هایی امثال ترکی الحمد با چراغ سبز ولی امرشان، محمد بن‌سلمان جرات توهین به نبی اکرم( ص) و اسلام و مسلمانان می‌کنند.

العالم- کشکول

یک نویسنده سعودیِ نزدیک به ولیعهد بن‌سلمان در صفحه کاربری خود در توییتر نوشته است: "ما و آنها خیر و منافعی داریم... آیا از میان ما کسی نیست که هر جمعه برای یهودیان دعا کند؟ آیا از میان ما کسی نمی‌گوید که آنها پشت درخت غردق پنهان می‌شوند؟ آیا کسی از میان ما است که بگوید آنها از نسل میمون و خوک هستند؟ آیا کسی می‌گوید که آنها نفرین‌شده تا روز قیامت هستند؟ نفرت فقط نفرت می‌آورد چه از سوی عرب‌ها و چه از سوی یهودیان... در زمین برای همه جا هست.

این توییت را همان بوقِ معروف بن‌سلمان، یعنی "ترکی الحمد" نوشته که صاحب مقوله "فلسطین قضیه ما نیست"، است؛ توییت‌هایی که در دفاع از جریان‌های صهیونیستی نگاشته می‌شوند که چند روز پیش تظاهرات "پرچم شهرک‌نشینان" را در قدس برگزار کردند و طی آن، ضمن استفاده از الفاظ و عبارات توهین‌آمیز علیه نبی اکرم( ص)، علیه اسلام و مسلمانان شعار دادند و فلسطینیان را به قتل و آواره کردن از سرزمین‌شان تهدید کردند.

بدیهی است حتی خود صهیونیست‌ها نیز مانند این بوقِ بن‌سلمان، به دفاع از خودشان اقدام نمی‌کنند. الحمد فراموش کرده که مسلمانان هرگز حضرت موسی( ع) و یا هر پیامبر دیگری را دشنام نمی‌دهند؛ قرآن کریم بر احترام به تمامی پیامبران تأکید کرده است، ولی صهیونیست‌ها، که مورد حمایت بوق‌ بن‌سلمان هستند، به شخص پیامبر اسلام توهین می‌کنند و نفرت و خصومتی وصف‌نشدنی علیه اسلام و مسلمانان دارند.

بدیهی است که بوق‌ِ بن‌سلمان می‌خواهد اینگونه وانمود کند که هیچ فرقی میان مسلمانان و صهیونیست‌ها نیست و اگر مسلمانان دشنام می‌دهند صهیونیست‌ها نیز دشنام می‌دهند.

این بوقِ بن‌سلمان، که ولی امرش( محمد بن‌سلمان) جنگی ویرانگر علیه ملت مسلمان یمن به راه انداخته و این کشور را نابود کرده و باعث آوارگی و گرسنگی میلیون‌ها یمنی شده است تا بالاخره پرچم سفید را در برابر رژیم قاتل سعودی بالا ببرند، با غاصبان مقدسات مسلمانان سازش می‌کند و در توییتش با تأکید بر اینکه "در زمین برای همه جا هست"، از فلسطینیان می‌خواهد از سرزمین و مقدسات‌شان دست بکشند.

از این بوقِ بن‌سلمان می‎‌پرسیم که اسم این زمینی که تو از آن سخن می‌گویی، چیست؟ آیا ملتی راضی می‌شود که سرزمین‌شان اشغال و به مقدسات‌شان هتک حرمت شود و آنها نیز دست‌بسته بنشینند؟ اگر این مقوله درست است پس چرا آن را به صهیونیست‌هایی که فلسطینیان را به آواره شدن از سرزمین‌شان تهدید می‌کنند، گفته نمی‌شود؟؟ آیا این بوقِ بن‌سلمان تهدیدهای نتانیاهو، بنت و دیگر صهیونیست‌ها در جریان راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینیان، علیه فلسطینیان را نشنیده است؟

قدر مسلم آن است که رژیم سعودی در حال الگوبرداری از امارات است که بوق‌ها و مزدوران آن، مانند ضاحی خلفان و عبدالخالق عبدالله فلسطینیان و مقاومت را مورد انتقادات و حملات تندی قرار داده و از اسرائیل دفاع می‌کنند تا بستر عادی‌سازی دیگر رژیم‌های مرتجع عربی با صهیونیست‌ها را هموارتر کنند. جز این نیست که باید گفت بوق‌هایی امثال ترکی الحمد با چراغ سبز ولی امرشان، محمد بن‌سلمان جرات توهین به نبی اکرم( ص) و اسلام و مسلمانان می‌کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها