چراسایت العالم مسدود شد؟

چراسایت العالم مسدود شد؟
چهارشنبه 2 تير 1400 - 07:20

العالم ـ ایران ـ سیاسی
خبر:
سه شنبه شب سایت العالم به همراه چند سایت خبری متعلق به ایران و محور مقاومت ازسوی دولت امریکا توقیف و مسدود اعلام شد.
تحلیل:
**این اقدام امریکایی درمرحله اول قدرت و قوت شبکه های اطلاع رسان، اخلاق محور و غیر وابسته به قدرتهای جهانی را حکایت می کند که علی رغم کم تعداد بودن از جایگاه موثری در تنویر افکار عمومی برخوردارند.
**پیش از این بارها و بارها صفحات پرمخاطب شبکه العالم در فیس بوک، توئیتر، اینستاگرام، یوتیوب و... بسته شده بود اما همزمانی مسدود کردن وبگاه العالم و چندین شبکه محور مقاومت نشان می دهد امریکا به هیچ وجه و در هیچ حوزه ای تحمل رقیب را ندارد. مدتهاست محور مقاومت در معادلات منطقه ای و بعضا جهانی به رقیبی سرسخت برای مدعیان نظم نوین جهانی و منطقه ای بدل شده است.
**اینکه دولت امریکا در میان میلیون ها سایت ضد دین، غیراخلاقی، مروج تروریسم و .... مسدودسازی چند سایت از محور مقاومت را در دستور کار قرار می دهد حکایت از اصرارحکمرانان این کشور برمقابله و مبارزه با اسلام سیاسی حقیقی دارد، اسلامی که هیچ گونه ظلم و اشغالی را برنمی تابد و هیچ کدخدایی را بجای خدا به ستایش نمی نشیند.
**دسترسی به سایت العالم و دیگر سایت های محور مقاومت اگر چه به زعم امریکا مسدود شده است اما واقعیت ان است که حداکثر نتیجه اقداماتی نظیر آنچه سه شنبه شب صورت پذیرفت، را می توان محدود سازی اطلاع رسانی این شبکه ها و نه مسدود سازی انها دانست. العالم و دیگر شبکه های مسدود شده از ناحیه امریکا را آزادگان جویای حقیقت از راه های متنوع دیگر و با آدرس های جدید همچنان دریافت می کنند.باور داریم کلمه الحق هی العیا.

پربیننده ترین خبرها