آمریکا برای وب‌سایت‌های شیطان‌پرستان و همجنسگرایان کف می‌زند

آمریکا برای وب‌سایت‌های شیطان‌پرستان و همجنسگرایان کف می‌زند
چهارشنبه 2 تير 1400 - 16:39

فضای مجازی مملو از ده‌ها هزار سایت است که توسط صهیونیسم جهانی، صاحبان پول در غرب اداره می‌شود و آنها عادی‌سازی با رژیم اشغالگر، شیطان‌پرستی، همجنس‌گرایی، پورنوگرافی، انحطاط اخلاقی و بی‌مبالاتی را ترویج می‌دهند تا از این طریق ارزش‌های اخلاقی و خانوادگی را نابود و انسان را به یک هیولا که به شکم و غرایز حیوانی‌اش بها می‌دهد، تبدیل کنند.

العالم- کشکول

موضوع قابل توجه این است که این وب‌سایت‌های ویرانگر، به صورت کاملا آزاد و شبانه‌روز و با حمایت علنی دولت‌های غربی از جمله آمریکا فعال هستند و غربی‌ها و آمریکایی‌ها هیچ توجهی به پیامدهای مخرب رویکرد آنها به جامعه بشریت نمی‌کنند؛ زیرا که رویکرد این وب‌سایت‌ها در خدمت منافع غرب است که "تمدنش" را بر روی خون ملت‌های مستعمره ساخته است و همچنان از خون این ملت‌ها تغذیه می‌کنند.

به نظر می‌رسد غرب به‌ویژه آمریکا برخی وب‌سایت‌های وابسته به محور مقاومت و در راس این محور، جمهوری اسلامی ایران را سدی بزرگ در مقابل ترویج و تبلیغ کالاهای مسموش میان ملت‌های عربی و اسلامی می‌بیند به طوری‌که این وب‌سایت‌ها و در راس آنها وب‌سایت تلویزیون العالم به کابوسی برای صهیونیستی جهانی تبدیل شده و آرامش آنها را بر هم زده و رویاهای‌شان برای سیطره بر عقل و اراده ملت‌های عربی و اسلامی را بر باد داده‌اند. در واقع، این وب‌سایت‌ها پشت‌پرده تمام فجایعی که بر سر ملت‌های جهان اسلام آوار شده را تحلیل و برملا می‌کند.

غرب، آمریکا و صهیونیسم جهانی و رژیم‌های مرتجع عربی به رغم برخورداری از امپراطوری رسانه‌ای، در متوقف کردن تاثیر وب‌سایت‌های مقاومت که طرح و توطئه‌های آنها را برملا کرده، عاجز مانده‌اند و راهی جز "مسدود کردن و بستن" این وب‌سایت‌ها ندارند.

آمریکا به زعم خود می‌‌تواند با مسدود کردن وب‌سایت‌های تلویزیون‌های وابسته به محور مقاومت و از جمله تلویزیون العالم، صدای حق و حقیقت را خفه کند در حالی‌که فراموش کرده که که پشت صدای حق تکنولوژیست‌هایی هستند که اجازه نداده‌اند فناوری در انحصار غرب قرار بگیرد و این صدای آزادیخواهی را نه تنها به گوش ملت‌های عربی و مسلمانان بلکه به گوش تمام آزادگان جهان ارسال کردند.

آمریکا و دیگر متخاصمان این بار نیز مثل دفعات پیش شکست خورد و محور مقاومت نگذاشت ملت‌های عربی و اسلامی طعمه وب‌سایت‌های سعودی، اماراتی و بحرینی- که برای عادی‌سازی تبلیغ می‌کنند- و یا وب‌سایت‌های مروج شیطان‌پرستی و همجنسگرایی قرار بگیرند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها