جمعیت الوفاق بحرین توقیف پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی اللؤلؤة از سوی آمریکا را محکوم کرد

جمعیت الوفاق بحرین توقیف پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی اللؤلؤة از سوی آمریکا را محکوم کرد
پنج‌شنبه 3 تير 1400 - 14:06

جمعیت الوفاق بحرین گفت: توقیف پایگاه های خبری توسط آمریکا اقدامی در جهت بستن دهان ها و برخلاف موازین بین المللی آزادی رسانه ها و مطبوعات است.

العالم ـ بحرین

جمعیت ملی-اسلامی الوفاق بحرین – بزرگترین جریان مخالف رژیم آل خلیفه- ضمن اعلام همبستگی با شبکه تلوزیونی اللؤلؤة خاطرنشان کرد، توقیف پایگاه اینترنتی (وب سایت) این شبکه توسط آمریکا امری محکوم و قدمی در جهت بستن دهانها و خفه کردن نظر و اندیشه دیگران است.
الوفاق همچنین با اشاره به توقیف پایگاه های تعداد دیگری از شبکه ها و موسسه های رسانه ای توسط آمریکا تاکید کرد ما این را اقدامی خطیر می دانیم که با اساسی ترین اصول اعلامیه جهانی حقوق بشر و موازین و مقررات بین المللی برای حمایت از آزادی مطبوعات و رسانه ها مغایرت دارد.
جمعت الوفاق افزود: ما معتقدیم شبکه اللؤلؤة بطور کاملا حرفه ای و با مصداقیت در جهت خدمت به قضیه ها و خواسته های ملت بحرین فعالیت نموده و در بیان آراء و نظرات مختلف شیوه ای متوزان اتخاذ کرده و در افشای فساد و استبداد و تخلفات حقوق بشری و حمایت از آزادی بیان و اندیشه در بحرین سهم بسزایی داشته است.
الوفاق در پایان از حکومت آمریکا خواست تا فورا از این شیوه و رفتار غیر قانونی برگردد و به آزادی بیان و اندیشه، تعدد آراء، پایبندی به شعارهای مربوط به تحولات دموکراتیک، تطبیق عدالت اجتماعی و حقوق انسان احترام گذارد.

گفتنی است پس از توقیف دامنه .com پایگاه شبکه تلوزیونی اللؤلؤة، این پایگاه هم اکنون با دامنه .net به آدرس: https://lualuatv.net در دسترس است.

پربیننده ترین خبرها