روایت کنشگر سیاسی فلسطینی قبل از ترورش، درباره شیوه تشکیلات خودگردان برای حذف مخالفان

روایت کنشگر سیاسی فلسطینی قبل از ترورش، درباره شیوه تشکیلات خودگردان برای حذف مخالفان
پنج‌شنبه 3 تير 1400 - 15:12

پس از به قتل رسیدن نزار البنات کنشگر سیاسی فلسطینی درپی دستگیری اش توسط نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین، کاربران شبکه های اجتماعی پستی از او در فضای مجازی منتشر کردند.

العالم-فلسطین اشغالی

پستی که پس از ترور بنات کنشگر سیاسی فلسطینی، توجه کاربران را به خود جلب کرد روایت این کنشگر درباره ترورهای تشکیلات علیه مخالفان و شیوه انجام آن بود.

وی در این پست که در ماه جاری منتشر کرده، نوشته بود:" وقتی تشکیلات یکی از مخالفانش را دستگیر می کند به این شیوه رفتار می کند: وادار کردن سازمان و افراد در دستگاه های ذیربط به سکوت درمورد این قضیه و ایجاد محدودیت برای همدردی با قربانی با تحمیل سکوت کامل، تا حمله به قربانی مورد محکومیت اجتماعی قرار نگیرد".

وی افزود:" دو یا سه روز بعد، آغاز به شایعه پراکنی می کنند که این موضوع سیاسی نیست بلکه اجتماعی یا چیز دیگری است، و به دنبال داستان هایی می گردند که قربانی را بجای همدردی، مورد شک دیگران قرار دهد. ضمن اینکه سعی می کنند وقوع جنایت را اساسا انکار کرده و صحت آن را زیر سوال ببرند".

وی سخن خود را اینگونه به پایان برد:" سر انجام برای دفن کردن کامل قضیه، از محافل اجتماعی متحد با خود استفاده می کنند".

امروز (پنجشنبه) جبرین البکری شهردار الخلیل مرگ نزار البنات کنشگر سیاسی فلسطینی را پس از دستگیری توسط نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین تایید کرد.

خانواده بنات در این باره خاطرنشان کردند که نیروهای امنیتی ساعت 3:30 بامداد به خانه او هجوم آوردند. به گفته آنها بنات توسط حدود 20 نظامی مورد ضرب و جرح قرار گرفت و درحالیکه زنده بود و فریاد می زد، دستگیر شد.

آنها از محل جنازه او اظهار بی اطلاعی کرده و از اینکه ممکن است عاملین برای مخفی کردن نشانه های قتل او جنازه را ناپدید کنند، ابراز نگرانی کردند.

پربیننده ترین خبرها