جزئیات تاسیس دفتر موساد در دبی

جزئیات تاسیس دفتر موساد در دبی
يکشنبه 6 تير 1400 - 21:59

جاکوب فریدمن (فرزند دیوید ام فریدمن سفیرپیشین آمریکا دراراضی اشغالی) درصفحه شخصی خود در توییتر نوشت: هدف  نخست وزیر رژیم صهیونیستی ویائیرلاپید وزیرخارجه به امارات متحده عربی، تشکیل دفتری برای موساد در دبی به خاطر واقع شدن ان در تقاطع خاورمیانه است.

العالم فلسطین

جاکوب گفت : این شرایط ، افزون بر افزایش نفوذ موساد در مناطق اسلامی عربی مجاور و پیگیری هیات هایی که برای مقاصد تجاری و گردشگری و .. به دبی می روند، فرصت بزرگی برای موساد فراهم می کند تا از شرایط کنونی دبی به عنوان پایگاهی برای انجام بزرگترین عملیات اطلاعاتی و جاسوسی بهره ببرد.

ترجمه توییت به شرح زیراست:" مطلع شدم دفتر موساد در دبی در دیدار یائیر لاپید به امارات متحده عربی ایجاد خواهد شد با توجه به واقع شدن دبی در تقاطع خاورمیانه موساد می تواند با آن به بزرگترین منبع اطلاعاتی و جاسوسی تبدیل شود.

قرار است لاپید روز سه شنبه آتی به منطقه خلیج فارس برود و در مراسم افتتاحیه سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی و کنسولگری رژیم در دبی شرکت کند.

این اولین سفر یک وزیر اسرائیلی مهم به منطقه خلیج فارس از زمان امضای توافق های عادی سازی با امارات و بحرین در سپتامبر سال گذشته است .

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها