تداوم حملات هوایی و زمینی ائتلاف سعودی به یمن

تداوم حملات هوایی و زمینی ائتلاف سعودی به یمن
يکشنبه 6 تير 1400 - 23:02

ائتلاف سعودی امروز نیز در 25 مرتبه یمن را بمباران کرد. در شهر مرزی شدا در استان صعده یمن هم یک شهروند دیگر یمنی در حمله توپخانه‌ای ارتش عربستان سعودی کشته شد.

العالم - یمن

حمله توپخانه‌ای و راکتی امروز ائتلاف سعودی به شهر مرزی «شدا» در استان صعده در شمال یمن با کشته شدن یک شهروند دیگر یمنی همراه شد.

به گزارش شبکه المسیره، در همین حال جنگنده‌های ائتلاف سعودی امروز هم ۲۳ مرتبه به روی شهر صرواح استان مارب بمب ریختند. منطقه الصوح مشرف به نجران هم دو بار هدف حمله هوایی ائتلاف سعودی قرار گرفت.

یک مسئول اتاق عملیات افسران ارتباط و هماهنگی آتش‌بس در الحدیده نیز خبر داد نیروهای ائتلاف ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۴ بار آتش‌بس را نقض کردند.

از جمله موارد نقض آتش‌بس ایجاد استحکامات رزمی در الدریهمی و پرتاب سه بمب از یک هواپیمای جاسوسی در مناطق الفازه و الجبلیه بوده است.

عربستان سعودی در حالی مدعی مواففت با ایجاد آتش‌بس در یمن است که همچنان یمن را هدف حملات بی امان خود قرار داده و از محاصره همه جانبه این کشور دست نمی‌کشد.

مقامات دولت نجات ملی یمن بارها تاکید کردند تا زمانی که ائتلاف سعودی جنگ علیه یمن را متوقف نکرده و محاصره را برندارد، طرح پیشنهاد آتش‌بس بی فایده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها