دبیرکل نُجَباء:

حرف آخر را در میدان جنگ می‌زنیم/ فراخوان دستگاه‌های نظامی عراق برای پیوستن به مقاومت

 حرف آخر را در میدان جنگ می‌زنیم/ فراخوان دستگاه‌های نظامی عراق برای پیوستن به مقاومت
دوشنبه 7 تير 1400 - 22:05

حجت‌الاسلام والمسلمین الکعبی با دعوت از کلیه دستگاه‌های نظامی برای پشتیبانی از مقاومت در احیای سیادت و تمامیت ارضی کشور، به اشغالگران شرور وعده داد که مقاومت نظامی حرف آخر را در میدان جنگ می‌زند و عراق را سربلند می‌کند.

العالم - عراق

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی رزمندگان غیور تیپ ۱۴ الحشد الشعبی را فرزندان سیدالشهداء علیه‌السلام خواند و تصریح کرد: هدف قرار دادن این مرزبانان مجاهد، ثابت کرد که دولت خرفت آمریکا دنباله‌رو همان دولت نادان سابق است.

شیخ «اکرم الکعبی» با اشاره به اینکه سیاست شرارت‌بار و مداخله دزدانه در سرنوشت ملت‌ها جزو سرشت "شیطان بزرگ" است، ادامه داد: اشغالگران شرور بدانند که شهادت، مسیر ماست و ما کفن‌پوش برای نبرد بزرگ، غسل شهادت کرده‌ایم.

وی راهکار سیاسی برای اخراج اشغالگران را شکست‌خورده توصیف کرد و خطاب به دشمن آمریکایی افزود: تا آزادی کامل عراق از شر شما عقب‌نشینی ‌نخواهیم کرد، کوتاه نخواهیم آمد و به هر حمله، پاسخ دوبرابری خواهیم داد. امروز مقاومت نظامی حرف آخر را در میدان جنگ می‌زند و عراق را سربلند می‌کند.

دبیرکل نُجَباء ضمن دعوت از کلیه دستگاه‌های نظامی عراق برای پشتیبانی از مقاومت در احیای سیادت و تمامیت ارضی کشور، به‌طور خاص از مسئولان پست‌های ایست و بازرسی که عبور و مرور رزمندگان مقاومت را تسهیل می‌کنند، تشکر کرد.

الکعبی در پایان با انتقاد از مزدوران ارزش‌ستیز که علیه افراد و نهادهای حامی مقاومت لجن‌پراکنی می‌کنند، وعده داد: مؤاخذه آن‌ها نزدیک و سنگین خواهد بود و دیر یا زود به‌خاطر جنایات و خیانت‌های بزرگشان محاکمه خواهند شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها