هنیه: بازگشت 7 میلیون آواره فلسطینی حق است و از آن کوتاه نمی‌آییم

هنیه: بازگشت 7 میلیون آواره فلسطینی حق است و از آن کوتاه نمی‌آییم
چهارشنبه 9 تير 1400 - 13:57

رئیس دفتر سیاسی حماس در دیدار با نمایندگان گروه‌های فلسطینی در لبنان گفت، حق بازگشت آوارگان فلسطینی غیرقابل چانه‌زنی است.

العالم _ فلسطین اشغالی

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس امروز (چهارشنبه) در ادامه دیدارهای خود در لبنان با نمایندگان گروه‌های فلسطینی و نیز فعالان مدنی و غیره دیدار داشت.

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، هنیه گفت: بازگشت هفت میلیون آواره فلسطینی به شهرها و روستاهای اصلی خود در فلسطین حقی مشروع است که از آن کوتاه نمی‌آییم حال بهای آن هر چه می‌خواهد باشد.

رهبر حماس در ادامه به نبرد اخیر میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی معروف به «شمشیر قدس» پرداخت و تصریح کرد، این نبرد ملت فلسطین در داخل و خارج را بر سر گزینه مقاومت متحد کرد و همه فلسطینی‌‌ها فریاد حمایت از مقاومت و «محمد الضیف» فرمانده «القسام» سر دادند.

وی تأکید کرد، مقاومت «ورق‌های قدرت» زیادی در دست دارد که می‌تواند بازدارندگی در مقابل اشغالگر صهیونیستی ایجاد کند و جلوی جنایاتش را بگیرد.

هنیه در پایان نیز گفت، به کوری چشم رژیم صهیونیستی، نوار غزه نیز دوباره بازسازی خواهد شد.

هنیه که یکشنبه هفته جاری وارد لبنان شده تا کنون با «میشل عون» رئیس‌جمهور، «نبیه بری» رئیس پارلمان، «حسان دیاب» نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور و «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله دیدار کرده است.

فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها