انصارالله خطاب به خلفان: به دشمن فحش نمی‌دهیم، بلکه او را ذلیل می‌کنیم

انصارالله خطاب به خلفان: به دشمن فحش نمی‌دهیم، بلکه او را ذلیل می‌کنیم
چهارشنبه 9 تير 1400 - 19:17

"ضاحی خلفان" رئیس پلیس سابق دبی، امروز چهارشنبه در صفحه کاربری خود در توییتر نوشته است: "اگر حوثی باشی سخنان تو توهین‌آمیز، کلامت فحش و اخلاقت پست است."

العالم- کشکول

چند روز پیش نیز خلفان در توییتر نوشته بود: "پایان الحوثی همانند پایان علی عبدالله صالح، رئیس جمهور فقید یمن خواهد بود، علی عبدالله صالح گوش به حرف نمی‌داد.. علی عبدالله صالح را نصیحت کردم و به او گفتم که الحوثی تو را خواهد کشت... ولی او گوش نداد... الان می‌گویم که الحوثی کشته خواهد شد." خلفان در پاسخ به سوال یکی از فالوورهایش که الحوثی به دست چه کسی کشته خواهد شد، پاسخ داد: "خدا می‌داند."

به رغم اینکه این اظهارات خلفان مضحک و یاوه‌گویی است و نباید به آن توجه کرد و صرفا به خاطر تقویت روحیه و کاستن از فشار روانی مطرح شده، ولی لازم است اندکی درباره جنبش انصارالله به طور خاص و ملت یمن به طور عام تأمل کنیم. مردم یمن و مبارزان انصارالله اهل توهین و فحاشی نیستند؛ زیرا اینها از خصلت‌های افراد ضعیف، ناتوان، مزدور و اذناب آمریکا و اسرائیل است. اینها( انصارالله) سوارکارانی هست که در میدان‌ نبرد با آنها، مزدوران خلفان و اربابانش ذلیل و دفن می‌شوند به نحوی که این مزدوران به جامعه جهانی متوسل می‌شوند تا انصارالله را برای آتش‌بس تحت فشار بگذارد ولی آنها موافقت با این پیشنهاد را مشروط به لغو کامل محاصره جنایتکارانه علیه ملت یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی- اماراتی کرده‌‌اند.

ای خلفان، اگر می‌خواهی بدانی که چه کسی دشنام می‌دهد و توهین می‌کند به توییت‌های مضحک خود مراجعه کن که در آنها، نه تنها اشخاص بلکه ملت‌ها را با بدترین الفاظ مورد خطاب قرار داده‌ای. در آخر نیز از تو می‌خواهیم به اربابان اسرائیلی خود گوش بده که در تظاهرات‌هایی که برگزار کردند در روز روشن شعارهایی توهین‌آمیز به دین اسلام و نبی اکرم( ص) و نیز تمامی ملت‌های عربی و اسلامی سر دادند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها