غرب از گروهک تروریستی منافقین، منافق‌تر است

غرب از گروهک تروریستی منافقین، منافق‌تر است
شنبه 12 تير 1400 - 23:16

هیچ کشوری در جهان از یک گروهک تروریستی که دستانش به خون هزاران نفر از مردم بیگناه آلوده است، به عنوان معارضان سیاسی حمایت نکرده است؛ غرب در حالی از گروهک تروریستی منافقین حمایت می‌کند که این گروهک در ایران مرتکب فجایع متعددی شد. این گروهگ که 1700 شهروند و مسئول ایرانی را به قتل رسانده است، اکنون خود را معارضان مسالمت‌جوی جمهوری اسلامی ایران می‌خواند.

العالم ـ کشکول

گروهک تروریستی منافقین از حمایت تمام دولتهای مخالف جمهوری اسلامی ایران و در راس آنها امریکا و فرانسه و رژیم اشغالگر و عربستان برخوردار است. زمانی که در عراق حضور داشت، رژیم بعث صدام اراضی وسیعی را در اختیار آنها گذاشت که یک شهر و اردوگاه نظامی تحت نام اردوگاه اشرف در آنجا بنا کردند. عناصر گروهک منافقین به سلاح های سنگین مانند تانک و توپ و زره پوش مجهز بودند. تا آنجا که در جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران نیز مشارکت کردند.

در سال 1995 آمریکا تصمیم گرفت که با همکاری اتحادیه اروپا، گروهک منافقین را به آلبانی منتقل کند؛ پس از آنکه در عملیاتی در سرکوب معارضان عراقی در کنار نیروهای رژیم بعث مشارکت کردند و این امر بر میزان نفرت مردم عراق از این گروهک افزود. در آلبانی نیز این گروهک از امکانات بسیاری برخوردار گشت. تمام عناصرش در یک اردوگاهی با مساحت 34 هکتار در منطقه دروس در نزدیکی تیرانا پایتخت آلبانی گردهم آمدند.این اردوگاه تحت محافظت و مراقبت شدید آمریکایی غربی قرار داشت.

نوع حمایت آمریکایی ها، صهیونیست ها و سعودیها از گروهک منافقین بیانگر میزان دروغین بودن ادعاهای آمریکا و غرب است مبنی بر آنکه این گروهک از یک سازمان مسلح به یک سازمان سیاسی بدل شده است. مخالفت امریکا و "اسراییل" و عربستان با زندگی طبیعی عناصر این گروهک در اروپا و اصرار و پافشاری آنها بر ابقای این افراد در قالب یک گروه سازمان یافته در داخل اردوگاه ها نشان می دهد که روزی از این گروهک به عنوان گروهکی مسلح علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده خواهد شد.

اصرار و پافشاری آمریکایی ها و اسراییلی ها و سعودی ها برای حفظ و ابقای اعضای گروهک منافقین در قالب یک گروه سازمان یافته، همواره با حمایت سیاسی و رسانه ای اروپا و بویژه فرانسه همراه است. فرانسه هر سال یک کنگره برای این گروهک تروریستی برگزار می کند و از هزاران نفر از هواداران گروهک منافقین و شخصیت های امریکایی و اسراییلی و سعودی و غربی مانند جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق امریکا و رودی جولیانی وکیل مدافع دونالد ترامپ و جرد کوشنر داماد ترامپ و جان مکین سناتور جمهوریخواه سابق و ترکی الفیصل رییس سابق سازمان اطلاعات عربستان دعوت می شود تا در این کنگره مشارکت کنند. ترکی الفیصل در یکی از این کنگره ها علنا خواستار سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

بنا به تجربه ثابت شده است که نقاف و دورویی غرب از گروهک تروریستی منافقین نیز بیشتر است. هلند که از شدت انساندوستی، همواره بیش از حقوق بشر، دم از حقوق حیوان می زند! در این سه دهه گذشته از محمد رضا کلاهی صمدی تروریست خطرناک حمایت کرد؛ این فرد کسی است که مقر حزب جمهوری اسلامی ایران را در سال 1981 منفجر کرد و 73 نفر را به شهادت رساند و سپس به هلند گریخت. هلند حمایت لازم و کافی را برای این فرد فراهم کرد و نامش را به علی معتمدی تغییر داد و از او به عنوان یک مخالف سیاسی حمایت کرد.

پربیننده ترین خبرها