هشدار گردان های قدس به صهیونیست ها درباره جنگ آتی

هشدار گردان های قدس به صهیونیست ها درباره جنگ آتی
يکشنبه 20 تير 1400 - 11:11

گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که در نبرد آتی با رژیم صهیونیستی عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش پایگاه خبری العهد، گردان های قدس شامگاه شبنه با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد: گردان های قدس در نبرد آینده از نظر کمی، کیفی و تاکتیکی به طور مثبت عملکرد متفاوتی خواهد داشت.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی به مناسبت سالروز تجاوز رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در ۸ ژوئیه ۲۰۱۴ ( ۱۷ تیر ۹۳ ) افزود: عملیات بنیاد استوار ( نامی است که گردان های قدس برای تجاوز رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۴ برگزید ) صفحه جدیدی بر صفحات مجد و عزت ملت فلسطین افزود و در تمامی صحنه های رویارویی اقتدار به اصطلاح ارتش شکست ناپذیر رژیم صهیونیستی را فرو ریخت.
گردان های قدس تاکید کرد که " برای دفع ظلم وستم و به عقب راندن اشغالگران سرکش و حفظ کرامت انسان ها تا دستیابی به آزادی و رهایی در تمامی میدان ها با تمام قدرت حضور دارد."
رژیم صهیونیستی به دنبال پیروزی جنبش مقاومت اسلامی " حماس " در انتخابات پارلمانی فلسطین در تابستان ۲۰۰۶ نوار غزه را به محاصره خود درآورد و این محاصره تا به امروز ادامه دارد.

تجاوز رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه در ۱۷ تیر ماه سال ۱۳۹۳ به مدت ۵۱ روز به طول کشید و در ۲۶ اوت همان سال رژیم اشغالگر قدس و گروه های فلسطینی به آتش بس دست یافتند .

از سوی دیگر به دنبال تجاوز اخیر این رژیم علیه نوار غزه که در آستانه عید فطر امسال آغاز شد، آتش‌بس در غزه پس از ۱۱ روز جنگ که خسارات شدید به زیرساخت‌های مسکونی و تجاری، موسسات دولتی، اراضی کشاورزی و دیگر تاسیسات در غزه و اراضی اشغالی وارد کرد و باعث شهادت ۲۳۲ فلسطینی از جمله ۶۵ کودک و ۳۹ زن و زخمی شدن ۱۹۰۰ تن شد، با میانجیگری قاهره برقرار شد.
همچنین در این درگیری‌ها ۷۵ هزار فلسطینی از منازلشان آواره شدند و ۱۴۴۷ منزل مسکونی در غزه تخریب شد. در مقابل نیروهای مقاومت فلسطین نیز در ۱۱ روز درگیری بیش از 4 هزار موشک و راکت را به اراضی اشغالی شلیک کرده و بارها فرودگاه‌ها و پایگاه‌های هوایی دشمن را هدف گرفتند و میلیون‌ها صهیونیست از بیم این حملات به پناهگاه‌ها رفتند.

پربیننده ترین خبرها