فلسطین پیروز خواهد شد؛ نام حاج رضوان لرزه بر اندام اشغالگران صهیونیست می افکند

فلسطین پیروز خواهد شد؛ نام حاج رضوان لرزه بر اندام اشغالگران صهیونیست می افکند
يکشنبه 20 تير 1400 - 12:27

در آستانه پانزدهمین سالروز پیروزی مقاومت لبنان بر دشمن متجاوز صهیونیست در ژوئیه 2006 و همزمان با پیروزی مقاومت اسلامی و ملی فلسطین در نبرد سیف القدس ، هشتگ " رضوان - پیروزی - فلسطین" در لبنان ترند شد.

العالم - داغ های اجتماعی

پیروزی مقاومت لبنان بر اسرائیل در سال 2006 و پیروزی مقاومت فلسطینی در 2021 ، آغاز مرحله ای جدید از نبرد با رژیم اشغالگر اسرائیل بود ، به شکلی که مقاومت فلسطینی توانست نبرد " سیف القدس" را به " ژوئیه فلسطینی " تبدیل کند.

اکنون در پانزدهمین سالروز پیروزی مقاومت در جنگ ژوئیه 2006، ما با دو مقاومت اسلامی بزرگ و یک پیروزی واحد روبرو هستیم. شکست رژیم صهیونیستی و ناکامی در رسیدن به اهداف اساسی خود در همه مراحل درگیری.

دوازدهم ژوئیه 15 سال پیش ، آغاز تجاوز دشمن صهیونیست به لبنان بود که 33 روز به طول انجامید. ارتش رژیم صهیونیستی و فرماندهان آن از این تجاوز، درس هایی درباره پایداری و توانایی های مقاومت و اقدامات غافلگیر کننده آن گرفتند. رژیم صهیونیستی امروزه به این نتیجه رسیده که آنچه باعث بازدارندگی شده و این بازدارندگی را تشدید می کند، فقط نتایج تجاوز ژوئیه 2006 نیست، بلکه افزایش توانمندی های مقاومت و امکانات آن به میزان چند برابر است.

فعالان شبکه های اجتماعی با به کار بردن هشتگ " رضوان- پیروزی - فلسطین" ، یاد پیروزی ژوئیه و نقش شهید عماد مغنیه فرمانده عملیات ویژه حزب الله را زنده کردند. وی در جنگ ژوئیه 2006 فرمانده عملیات نظامی حزب الله بود و این جنگ با پیروزی حزب الله به پایان رسید.

فعالان شبکه های اجتماعی گفتند که محور مقاومت، پیروز خواهد شد و رزمندگان مقاومت در همه جای منطقه ، حرکت سرنوشت ساز جدید را آغاز خواهند کرد که تنها به مرزهای مسجدالاقصی بعد از پایان اشغالگری صهیونیست ها در آن محدود خواهد شد.

کاربران شبکه های اجتماعی ، بر لزوم مقابله با طاغوتیان عصر یعنی امریکا و اسرائیل و مزدوران آنان با ادامه راه شهید مغنیه و دیگر شهدای راه حق تاکید کردند.

پربیننده ترین خبرها