سازمان مجاهدین خلق؛ خائنی که برای بقا با ملتش دشمنی می‌کند

سازمان مجاهدین خلق؛ خائنی که برای بقا با ملتش دشمنی می‌کند
يکشنبه 20 تير 1400 - 16:01

کارشناسان می‌گویند که سازمان مجاهدین خلق (منافقین) گروهکی است که غرب از آن برای اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران بهره برداری می کند.

العالم – نظرکده

جهان چند سال است که از داعش رنج می برد اما ایران بیش از 40 سال است که از تروریسم منافقین و جنایات خونین آنان علیه مردم این کشور رنج می برد.

البته این گروه می کوشد با جنایت علیه مردم ایران، مجری سیاستهای اربابانش در رژیم صهیونیستی و غرب به ویژه در زمینه متهم کردن ایران به تلاش برای تولید بمب اتمی باشد اما این حیله قدیمی شده و تاثیری بر روند مذاکرات هسته ای ندارد.

در این میان برخی از کشورهای عربی مانند عربستان سعودی به طور پنهان و آشکار از این گروه برای به اصطلاح سرنگون کردن نظام اسلامی ایران حمایت می کنند که حضور سعود الفیصل در یکی از کنفرانسهای منافقین گواهی بر این مدعاست.

کارشناسان گفتند که به همین دلیل منافقین به ابزاری برای رژیم صهیونیست، غرب و کشورهای مرتجع منطقه برای حمله به ایران تبدیل شده اند.

سوءقصد به مقام معظم رهبری، انفجار حزب جمهوری اسلامی، ترور شهید بهشتی و محسن فخری زاده، نشان دهنده آن است که این گروه تروریستی، برای ادامه بقا، به ملتش خیانت کرده و با آن می جنگد.

به همین دلیل این گروه به شخصیتهایی که در سخنرانی های خود از آن حمایت کنند، 20 تا 40 هزار دلار می پردازد.

لذا کارشناسان از غرب به عنوان مدافع حقوق بشر و دمکراسی انتقاد می کنند که از گروهی حمایت می کند که رای دهندگان ایرانی در خارج را مورد ضرب و شتم قرار می دهد اما غرب در برابر آن ساکت است.

پربیننده ترین خبرها