جوانان فلسطینی یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کردند

جوانان فلسطینی یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کردند
چهارشنبه 23 تير 1400 - 15:06

تنها یک روز پس از انتشاری اخباری درباره سقوط یک پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه، منابع فلسطینی گزارش دادند که جوانان فلسطینی یک پهپاد دیگر ارتش این رژیم را در شمال کرانه باختری سرنگون کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع فلسطینی و عبری‌زبان، امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که جوانان فلسطینی در شمال کرانه باختری یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کرده‌اند.

وبگاه «نیوپرس» در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر در این خصوص نوشت که این پهپاد در جریان درگیری‌ در اردوگاه «الفارعه» در جنوب طوباس (شمال کرانه باختری) توسط جوانان فلسطینی سرنگون شده است.

پس از گزارش منابع فلسطینی، ارتش رژیم صهیونیستی رسما در بیانیه‌ای از دست دادن یکی از پهپادهای خود را در شمال کرانه باختری تأیید کرد.

پهپاد

با این حال، ارتش تل‌آویو مدعی شد که این پهپاد به علت مشکلات فنی در جریان یک عملیات در منطقه طوباس سقوط کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه این پهپاد از نوع «اسکای رایدر» بوده، همچنین ادعا کرد که نگرانی درباره درز اطلاعات وجود ندارد.

این گزارش در حالی منتشر شده است که منابع فلسطینی روز گذشته نیز از کشف یک پهپاد ساقط‌شده رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه خبر دادند.

پهپادی که روز گذشته در شمال نوار غزه کشف شد، از نوع «اسکای لارک» بود. این نوع پهپادها قادر به انجام عملیات‌های جاسوسی بدون ایجاد سر و صدا هستند.

فارس

پربیننده ترین خبرها