فلسطینی ها آماده مقابله با حمله شهرک نشینان در 8 ذی حجه

فلسطینی ها آماده مقابله با حمله شهرک نشینان در 8 ذی حجه
يکشنبه 27 تير 1400 - 14:07

فلسطینی ها و حامیان آرمان فلسطین اقدام کاربران شبکه های اجتماعی را در همراهی با حمله شهرک نشینان صهیونیستی با برخورداری از حمایت نظامیان این رژیم محکوم کرده و به شدت این اقدام را مورد حمله قرار دادند. شهرک نشینان صهیونیست بنا به دعوت سازمان های یهودی افراطی به مناسبت آنچه که "سالگرد تخریب معبد" دانسته اند قصد دارند روز یکشنبه (امروز) به مسجد الاقصی حمله کنند.

العالم - داغ های مجازی

کاربران شبکه های اجتماعی به پیوستن به دو هشتگ #اقتحام_8_ذوالحجة (حمله 8 ذی حجه) و#لن_يمر_الاقتحام (اجازه حمله نمی دهیم)، اعلام کردند که با حضور و استقرار در مسجد الاقصی، اجازه هتک حرمت آن را نمی دهند.

کاربری با عنوان "yeen" فلسطینی ها را به حضور در مسجد الاقصی و دفاع از آن در مقابل این حمله فراخواند.

کاربر دیگری با عنوان "اية مصطفى" گفت که مسجد الاقصی در این روزهای مبارک ذی حجه نیازمند حمایت است.

کاربر دیگری با عنوان "جنى" هم درباره هدف صهیونیست ها از حمله به مسجد الاقصی یعنی بیرون راندن اوقاف اسلامی از این مسجد و چنبره کامل بر آن و نصب پرچم این رژیم بر فراز آن و باز کردن همه درهای این مسجد به روی یهودیان برای همیشه هشدار داد.

کاربر دیگری با عنوان "أبو ادم زياد" هم خواستار حمایت فلسطینی ها در مقابل حملات شهرک نشینان شد.

امروز شمار زیادی از شهرک نشینان با برخورداری از حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی حمله کردند. شیخ عمر الکسوانی، مدیر این مسجد گفت که نظامیان صهیونیست پس از نماز صبح به مسجد حمله کرده و اقدام به تیراندازی به سوی نمازگزاران و محاصره آنها کردند.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم از فلسطینی های کرانه باختری و داخل اراضی اشغالی خواست با حرکت به سمت قدس و تجمع در شهرک قدیمی و اطراف مسجد الاقصی، در مقابل حملات شهرک نشینان بایستند.

خبرگزاری "سند" هم در توییتی گفت که وزارت اوقاف و امور دینی حمله شهرک نشینان به مسجد الاقصی و هتک حرمت آن و تلاش برای اجرای آیین های تلمودی را محکوم کرد.

کاربران ویدیوهایی را از خسارت های واردآمده به مسجد در پی حمله شهرک نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی و حمله آنها به نمازگزاران منتشر کرده اند.

آنها همچنین عکس هایی را از شلیک بمبهای گازی و گلوله های کائوچویی توسط نظامیان صهیونیست به نمازگزاران منتشر کرده اند.

در حساب کاربری "موقع الخنادق" هم آمده است که طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی مردم در قدس و همه شهرهای داخل فلسطین اشغالی را به مقابله با شهرک نشینان و و نظامیان رژیم صهیونیستی فرا خوانده است.

پربیننده ترین خبرها