یمن| بسیج عمومی قبایل الحدیده علیه متجاوزان ائتلاف سعودی

یمن| بسیج عمومی قبایل الحدیده علیه متجاوزان ائتلاف سعودی
يکشنبه 27 تير 1400 - 18:57

قبایل استان الحدیده (غرب یمن) در اعتراض به حملات هوایی مستمر ائتلاف سعودی و نقض آتش‌بس تجمع کرده و بر ایستادگی خود در کنار ارتش یمن تا نحقق کامل پیروزی در برابر متجاوزان و آزاد کردن هر وجب از خاک کشورشان تأکید کردند.

العالم- یمن

این قبایل درتجمع خود تاکید کردند که تا زمان تحقق پیروزی و اخراج مهاجمان و مزدورانشان از آخرین وجب های ساحل غربی یمن، در کنار ارتش صنعا خواهند ایستاد.

جمعیت بزرگ و بی سابقه ای از قبایل تهامه در شمال استان الحدیده با حضور شیوخ و اعیان و بزرگان استان، از خانه خارج شدند تا در پاسخ به تنش مستمر از سوی دولت های متجاوز و مزدورانشان بویژه در ساحل غربی، برای دفاع از آبرو و سرزمین، بسیج عمومی اعلام کنند.

این قبایل تاکید کردند که تا زمان تحقق پیروزی و اخراج مهاجمان و مزدورانشان از هر وجب ساحل غربی، در کنار ارتش خواهند ایستاد.

کاروان های بخشنده تهامه نیز در این تجمع باشکوه حضور داشت و برای حمایت از رزمندگان در جبهه های مختلف، کاروان های غذایی متنوعی را تقدیم کرد. آنها بر لزوم تقویت ایستادگی در مقابل تجاوز وحشیانه آمریکایی-سعودی و دفاع از همه مناطق یمن و آزادسازی همه این مناطق تاکید کردند.

قبایل محور شرقی و جنوبی الحدیده نیز دعوت قبایل مناطق شمالی استان را لبیک گفتند و برای بسیج رزمندگان، تدارک مهمات نظامی و آمادگی برای مقابله با هرگونه پافشاری دولت های متجاوز به نقض توافق نامه سوئد دست به کار شدند.

پربیننده ترین خبرها