پیروان مکتب سردار سلیمانی؛ رزمندگان مبارزه با داعشی‌ها و اشغالگران آمریکایی

پیروان مکتب سردار سلیمانی؛ رزمندگان مبارزه با داعشی‌ها و اشغالگران آمریکایی
چهارشنبه 30 تير 1400 - 13:54

در آستانه عید سعید قربان، در حالی‌که خانواده‌های عراقی فرزندان خود را برای خرید لباس به بازار "الوحیلات" در شهرک "صدر" در بغداد می‌‌بردند، عناصر وهابیِ داعشی با منفجر کردن خود، 30 شهروند عراقی و عمدتا کودکان را به قتل رساندند و 50 تن دیگر را زخمی کردند.

العالم- کشکول

برخی معتقدند که گروهک‌های تکفیری از جمله داعش که از ایدئولوژی وهابیت پیروی می‌کند، خودشان را منفجر و قربانی می‌کنند فقط به دلیل آنچه که به زعم خودشان انتقام از "رافضی‌ها و مشرکان" می نامند. در واقع داعش و موسسان این گروه خونخوار در راستای طرح و برنامه معین و برای دستیابی به اهدافی تعیین‌شده در عراق پیش می‌روند که از جمله این اهداف تقسیم عراق بر اساس نژاد، تضعیف این کشور و ایجاد هرج و مرج و اختلاف میان مردم آن و حذف نهایی از نقشه جغرافیایی است.

آمریکا صدها هزار سرباز خود را وارد عراق کرد و تریلیون‌ها دلار را برای به اصطلاح نجات عالم از "تسلیحات کشتار جمعیِ عراق" یا "ترویج دموکراسی" هدر داد ولی پشت پرده، دستیابی به همان اهداف فوق‌الذکر بوده است. ولی آمریکا در مقابل حماسه ملی عراق احساس ناتوانی کرد و لذا به گروه دست‌پرورده خود، داعش، متوسل شد تا با تبانی رژیم‌های سعودی و صهیونیستی این حماسه ملی عراقی‌ها را، که قدرت نظامی آمریکا را مستاصل کرده‌اند، به چالش بکشد.

مرجعیت عالی‌قدر شیعیان عراق با آگاهی از ماهیت این طرح و توطئه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی، فتوای تاریخی خود برای مواجهه با "داعش" را صادر کرد که با لبیک گسترده مردم عراق روبه‌رو شد و نیروهای ملی و اسلامی عراق نیز که از دل این فتوای تاریخی بیرون آمده‌اند سحر و جادوی آمریکایی، سعودی و صهیونیستی را باطل کردند.

در ابتدا، حمله وحشیانه و خونین داعش قدرتمندتر از توانمندی‌های عراق بود و نیروهای امنیتی و مبارزان عراقی تسلیحات کافی برای این جنگ را نداشتند، ولی ایران دلیرمرد خود ، سردار حاج قاسم سلیمانی را به همراه مقادیر زیادی تسلیحات عازم عراق کرد تا "پیشروی داعش" به سمت بغداد و کربلا و نجف را متوقف کنند. سردار سلیمانی به همراه فرزند دلیر عراق، حاج ابومهدی المهندس، در خط مقدم نبرد با داعشی‌ها و بعثی‌های صدامی قرار گرفتند و موفق شدند تمامی مناطقی را از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد کنند.

آمریکا ننگ و عار شکست داعش و نیز شکست طرح‌های خود در عراق را هرگز فراموش نکرده و لذا تصمیم گرفت که به شیوه‌ای بزدلانه، فرماندهان پیروزی، سلیمانی و المهندس، را شبانه در فرودگاه بین‌المللی بغداد ترور کند.

هر چند سردار سلیمانی و المهندس دیگر در میان ما نیستند ولی مردانی را تربیت کردند که اجازه نمی‌دهند عراق به چراگاهی برای داعشی‌ها و اشغالگران آمریکایی تبدیل شود. لذا آمریکا برای تسهیل نفوذ داعشی‌ها، به بمباران مواضع الحشد الشعبی در مرزهای مشترک عراق و سوریه متوسل شده است. جنایات وحشیانه‌ای که داعش علیه شهروندان عراقی از جمله در شهرک صدر مرتکب شده، با حمایت همه‌جانبه آمریکا، اسرائیل و سعودی انجام می‌شوند و هر زمانی‌که این جنایات اتفاق می‌افتد مردم عراق دلتنگ سردار سلیمانی و المهندس می‌شوند.

پربیننده ترین خبرها