از فردا؛

باران و رعد و برق مناطق جنوبی کشور را فرا می‌گیرد

باران و رعد و برق مناطق جنوبی کشور را فرا می‌گیرد
پنج‌شنبه 31 تير 1400 - 10:43

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، از فردا (جمعه) تا یکشنبه بخش هایی از مناطق جنوب کشور شاهد بارش رگبار باران، رعد و برق و وزش باد خواهند بود.

العالم ـ ایران ـ علمی

بنابر گزارش روز پنجشنبه سازمان هواشناسی، مطابق پیش‌بینی این سازمان از فردا (جمعه) تا یکشنبه به‌ویژه در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از هرمزگان، فارس، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق بوشهر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

روز جمعه همچنین در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی به‌ویژه در ساعت‌های بعدازظهر، بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق انتظار می‌رود.

شنبه و یکشنبه در گیلان و برخی منطقه مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش باران با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

امروز در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل، شنبه و یکشنبه در سمنان، شمال شرق و شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور و دوشنبه در شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از جمعه تا یکشنبه دما بین چهار تا هشت درجه در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش می‌یابد.

در چهار روز آینده در دریای عمان به‌ویژه مناطق شرقی دریا و از اواخر وقت جمعه تا یکشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها