پس از دیدار با رییس‌جمهوری منتخب؛

شمخانی: امیدواری‌ام نسبت به حل مشکلات خوزستان بیش از گذشته شد/ دستور آزادی بازداشتی های خوزستان

شمخانی: امیدواری‌ام نسبت به حل مشکلات خوزستان بیش از گذشته شد/ دستور آزادی بازداشتی های خوزستان
پنج‌شنبه 31 تير 1400 - 15:05

دبیر شورای عالی امنیت ملی پس از دیدار با رییس‌جمهوری منتخب برای بررسی مشکلات خوزستان، نوشت: امیدواری‌ام نسبت به جدیت ایشان برای حل مشکلات انباشته بیش از گذشته شد.

العالم ـ ایران/ سیاسی

دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، روز پنجشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: امروز و پس از جلسه بررسی مشکلات خوزستان با رییس جمهوری منتخب، امیدواری‌ام نسبت به جدیت ایشان برای حل مشکلات انباشته بیش از گذشته شد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: همه باید با تلاش مضاعف برای به نتیجه رساندن تصمیمات راهبردی در مورد خوزستان گام برداریم. البته خشکسالی واقعیتی غیرقابل انکار است.

شمخاخی همچنین در توئیتی دیگر خاطرنشان کرد که دستور آزادی بازداشتی‌های اخیر خوزستان که عمل مجرمانه‌ای نداشتند، صادر شده است.

وی افزود: به نیروهای امنیتی دستور داده شد بازداشتی های حوادث اخیر خوزستان که عمل مجرمانه ای نداشته اند به سرعت آزاد شوند.

وی خاطرنشان کرد، اعتراض حق طبیعی و قابل پذیرش در جمهوری اسلامی است. مردم اجازه نمی دهند مشکلات داخلی ستر سوء استفاده معاندین شود.

در پی خشکسالی و تنش آبی در خوزستان جمعی از مردم که بیشتر از قشر کشاورز و دامدار هستند به دلیل نگرانی از وضعیت دام و زمین‌های زراعی خود درخواست و مطالبه رهاسازی آب را داشتند که متاسفانه در این بین افرادی که دست نشانده دشمنان انقلاب اسلامی هستند از این فضا سوء استفاده کردند و باعث ایجاد برخی ناامنی‌ها در جامعه شدند.

پربیننده ترین خبرها