تاکید عراقی‌ها بر خروج کامل اشغالگران آمریکایی از کشورشان

تاکید عراقی‌ها بر خروج کامل اشغالگران آمریکایی از کشورشان
شنبه 2 مرداد 1400 - 13:02

همزمان با بیانیه کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق درباره حضور نیروهای آمریکایی در عراق، کاربران عراقی در توییتر هشتگ "هماهنگی گروه‌های مقاومت" را ایجاد کردند.

العالم- داغ‌های مجازی

کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق همزمان با برگزاری مذاکرات واشنگتن-بغداد درباره خروج نظامیان خارجی از عراق تاکید کرد که هیچ نظامی خارجی نباید در عراق بماند.

در بیانیه این کمیته آمده است: ما بر شروط مقاومت مبنی بر اجازه ندادن به حضور هر گونه نظامی خارجی در خاک عراق تاکید می‌کنیم.

کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق با بیان اینکه دخالت نیروهای خارجی در پرونده امنیتی عراق به منظور جاسوسی در کار نهادهای امنیتی این کشور است، گفت: ماموریت نیروی هوایی آمریکا در عراق دفاع از امنیت رژیم صهیونیستی و جاسوسی از مقاومت است.

این کمیته افزود: عقب نشینی نظامیان اشغالگر خارجی از عراق برای اینکه واقعی باشد، باید از همه خاک عراق و به طور کامل انجام شود.

کاربران عراقی در شبکه‌های اجتماعی نیز بر ضرورت تداوم مقاومت تا عقب‌نشینی آخرین سرباز اشغالگر از عراق تأکید کرده‌اند.

برخی کاربران بر ضرورت رهایی از مزدوران آمریکایی همزمان با خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی از عراق تأکید کرده‌اند.

یکی از کاربران توییتر نوشته است: "نه به مربی و نه به مستشارِ شما نیازی نداریم.. فقط از سرزمین ما بروید. موضع ما ثابت است؛ خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی. در صورت هرگونه تاخیری، از حق‌مان برای مقاومت استفاده خواهیم کرد."

کاربر دیگری نوشته است: "ما صلح را از آمریکا نمی‌خواهیم این مقاومت است که صلح ایجاد می‌کند."

آنها با اشاره به فداکاری‌های الحشد الشعبی در نبرد با داعشِ تکفیری در عراق، تأکید کردند که "خون پاک آنها تنها سلاحی است که می‌توانیم با کمک آن در صلح زندگی کنیم... بله آنها الحشد الشعبی هستند."

پربیننده ترین خبرها